اطلاعاتی در مورد صادرات بلدرچین

اطلاعاتی در مورد صادرات بلدرچین

صادرات بلدرچین

با وجود اینکه صادرات بلدرچین در ایران قدمت زیادی ندارد و حدودا 10 سال است که زمینه تولید و صادرات آن فراهم شده است، رونق بسیار زیادی داشته است و توانسته جایگاه ویژه ای در بازار صادرات کشور به خودش اختصاص بدهد تا جایی که در حال حاضر ایران به بسیاری از کشورها از جمله روسیه، امارات، عمان بلدرچین صادر می کند که این صادرات شامل گوشت بلدرچین، بلدرچین زنده و تخم بلدرچین می باشد. عمده بلدرچین صادراتی در شهر سمنان تولید می شود که این گوشت تولید شده به عنوان بهترین و باکیفیت ترین نوع گوشت در ایران شناخته می شود.

صادرات بلدرچین به روسیه

صادرات بلدرچین به روسیه یکی از بهترین تجارت های پر سود به شمار می آید، با فراهم کردن امکانات لازم برای پرورش بلدرچین و سپس صادرات آن به کشورهای دیگر مثل روسیه می توان درآمد و سرمایه بسیار خوبی را از این راه بدست آورد، گوشت بلدرچین بسیار خوشمزه و مفید است، نسبت به گوشت مرغ برتری بسیار زیادی دارد، پروتئین و مواد مغذی درون گوشت بلدرچین نسبت به گوشت مرغ بسیار بیشتر است و همچنین طعم گوشت بلدرچین خیلی خوشمزه تر از گوشت مرغ می باشد.

باید توجه کرد که در کشور ایران می توان به راحتی زمینه رشد گوشت بلدرچین را فراهم کرد و هنگامی که تعداد بلدرچین های پرورش یافته به حد مشخصی رسید، می توان آنها را جهت صادر کردن به کشورهای همسایه آماده کرد، برخی از کشورها تمایل دارند تا بلدرچین را زنده دریافت کنند و این پرنده زیبا و دوست داشتنی به کشور آنها صادر خواهد شد، بعضی از کشورهای دیگر نیز تمایل دارند تا گوشت بلدرچین را برای آنها آماده کنیم، در چنین حالتی گوشت بلدرچین را به نحو بسیار حرفه ای باید بسته بندی کرد، در دمای مناسبی قرار داد تا که گوشت بلدرچین از فاسد شدن و آسیب در امان بماند، اگر به دنبال یکی از ارز آورترین صادرات هستید، می توانید صادرات بلدرچین به روسیه را انتخاب کنید، کشور روسیه از نظر موقعیت جغرافیایی به گونه ای قرار گرفته است که دمای آن همیشه پایین است به همین خاطر کشور ایران با توجه به آب و هوای بسیار خوب و چهار فصلی که دارد می تواند به راحتی بلدرچین های متعددی را پرورش دهد و در اختیار کشور های صادر کننده قرار دهد.

چگونگی صادرات بلدرچین به روسیه

ایران به تازگی در زمینه صادرات بلدرچین به روسیه شروع به فعالیت کرده است و اما این نکته همیشه ذکر می شود که ایران می تواند در راستای صادرات گوشت بلدرچین پیشرفت بسیار بیشتری داشته باشد، زیرا پتانسیل پرورش تعداد زیادی از بلدرچین ها را در ایران وجود دارد، و تنها کافی است تا که افرادی در راستای پرورش بلدرچین اقدام کنند و از طریق صادرات بلدرچین به روسیه درآمد بسیار بالایی به دست بیاورند، باید در نظر داشت که پرورش بلدرچین به سرمایه چندان زیادی نیاز ندارد، و اینکه این پرنده طول عمر بسیار خوبی دارد و در برابر بسیاری از ناهنجاری های محیطی مقاوم است و کمتر پیش می آید که بیمار شود، بنابراین مراقبت از این پرندگان کار سختی نخواهد بود، تغذیه آنها هم چندان دشوار نیست، در واقع تنها با پرورش بلدرچین می توان به راحتی سود خوبی را به دست آورد، کار پرورش این پرنده نیز بسیار آسان است پس باید از این شرایط استفاده کرد و افراد مشتاق در زمینه پرورش پرندگان، به سمت پرورش بلدرچین سوق پیدا کنند تا که از مزایای صادرات این پرنده استفاده کنند. صادرات گوشت بلدرچین از لحاظ مختلفی ارزشمند است، هم گوشت بسیار خوش پخت و خوش طعمی دارد و هم اینکه نسبت به گوشت مرغ کالری بسیار بالاتری دارد و به همین خاطر بسیاری از افراد تمایل دارند تا گوشت لذیذ بلدرچین را با گوشت مرغ جایگزین کنند.

مزایای صادرات گوشت بلدرچین به روسیه

امروزه دیگر اهمیت صادرات بلدرچین به روسیه برای افراد زیادی روشن شده است تا جایی که افراد زیادی به فکر انجام صادرات بلدرچین به روسیه هستند، برخی از افراد زمانی که اسم تجارت صادرات و واردات به گوششان می خورد، گمان می کنند که این به سرمایه بسیار زیادی نیاز دارد و تنها افراد میلیاردر هستند که می توانند وارد عرصه صادرات شوند، این فکر کاملا اشتباه است شما با هر سرمایه ای که دارید می توانید در زمینه این نوع صادرات به روسیه شروع به فعالیت کنید و بعد از گذشت زمان کوتاهی میلیاردر شوید.

باید توجه داشت که صادرات بلدرچین به روسیه از هر نظر برای شما منفعت خواهد داشت، اول اینکه پرورش این پرنده کار چندان دشوار نیست و شما برای شرکت در این نوع صادرات به روسیه نیازی به سرمایه چندان زیادی ندارید و مورد بعدی اینکه تمامی شرایط برای شما مهیا است زیرا ایران از هر نظر برای پرورش این پرنده مکان بخصوص و مناسبی است، از این رو افراد مشتاق با به دست آوردن اطلاعات مناسب در ارتباط با چگونگی هماهنگی برای صادرات این پرنده می توانند فعالیت خود را در زمینه صادرات بلدرچین آغاز کنند، این صادرات فقط به کشور روسیه تعلق نمی گیرد بلکه شما می توانید فعالیت خود را گسترش دهید و بلدرچین های پرورش داده شده خود را به هر کشوری که بخواهید صادر کنید، کشور عمان، ترکیه و سایر کشورهای همسایه انتخاب مناسبی برای صادرات هستند زیرا حمل و نقل به این کشورها به نسبت سایر کشور ها آسان تر است.

صادرات بلدرچین به کشورهای مختلف

صادرات تخم بلدرچین و همچنین صادرات گوشت بلدرچین همیشه جز مهم ترین و پرسود ترین تجارت های رایج در کشور محسوب می شود، صادرات بلدرچین به امارات نیز از سوی تاجران و بازرگانان بسیاری انجام می گیرد، کشورهای همسایه در نزدیک مرز ایران قرار دارد، به همین خاطر می توان به راحتی جهت حمل و نقل این پرندگان به کشورهای همسایه اقدام کرد، هرچه مسیر و مسافت مورد نیاز برای رسیدن به کشور مقصد کمتر باشد، آنگاه زودتر می توان محصولات مورد نظر را به کشور مقصد رساند.

صادرات بلدرچین به عمان نیز بسیار از نظر اقتصادی به صرفه است، همانطور که می دانید ایران همواره با امارت در تجارت صادرات و واردات در ارتباط است، باید توجه داشت که برای داشتن تجارت موفق باید مسائل بسیار مهمی را توجه داشت در صادرات و واردات ترخیص کالا مسئله مهمی است که همه تاجران در ارتباط با ترخیص کالا همواره در حال کسب اطلاعات هستند، همچنین باید  دانست که قوانین مربوط به صادرات کشورهای مختلف قابل احترام است و برای تجارت با کشور ها باید به قوانین آنها مسلط بود تا روند ترخیص کالا و ارزش گذاری محصولات سریعتر پیگیری شود، بلدرچین به دلیل اهمیت زیادی که دارد، همیشه از سوی کشورهای مختلف برای صادرات آن در خواست می رسد و باید از شرایط آب و هوای مناسبی که در ایران وجود دارد، استفاده کنیم تا بتوانیم از سود و مزایای صادرات این پرنده استفاده کنیم.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب قانون صادرات و واردات  را مطالعه کنید.

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

شما هم به جمع فروشندگان موفق باسکول بپیوندید!

با پیوستن به مجموعه بزرگ خریداران و فروشندگان عمده از سراسر کشور در باسکول با دنیایی جدید از فرصت‌های ویژه و خریداران بالقوه انواع کالا در صنایع مختلف روبرو می‌شوید. فرقی نمی‌کند شما کارخانه‌ تولیدی دارید یا محصولات تخصصی خود را در منزل تولید می‌کنید. باسکول به شما فرصتی بی‌نظیر برای دیده‌شدن می‌دهد. در باسکول بزرگترین تاجران، واردکنندگان انواع کالا، خریداران عمده و باقوه، کارخانه‌داران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ دور یکدیگر جمع شده‌اند. منتظر شما هستیم.

پیمایش به بالا