صادرات بادام زمینی

صادرات بادام زمینی

صادرات بادام زمینی

بادام زمینی که به آن پسته شامی نیز گفته می شود، یکی از گیاهان بومی آمریکای جنوبی است که به دلیل طعم و ارزش غذایی بالا به تمامی کشورهای جهان برده شده است. از آنجا که تقاضا برای این خوراکی جذاب بسیار بالا است، میتوان گفت که صادرات بادام زمینی به عنوان یک تجارت با سود بسیار زیاد شناخته می شود. گیاه بادام زمینی برای رشد و میوه دهی عالی نیاز به آب و هوای گرم دارد و به صورت کلی بوته ی آن بین 30 تا 50 سانتی متر ارتفاع دارد.

فروشنده عمده بادام زمینی هستید؟ در باسکول بفروشید!

کلیک کنید

فروش در باسکول

بادام زمینی دارای ساقه ای راست برگهای آن مرکب از دو زوج برگچه است و گلهای آن دو نوع متفاوت به رنگ زرد که پس از تلقیح دم گل خم می شود و به سطح خاک می رسد و سپس کم کم در خاک فرو رفته میوه در داخل خاک پدید می آید.

صادرات بادام زمینی

بازاریابی بین المللی بادام زمینی

صادراتی بادام زمینی صادراتی بر روی جامعه هدف متشکل از خرده فروشی های کوچک و فروشگاه های زنجیره ای کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه در سراسر جهان متمرکز شده است بسیاری از شرکت‌های تولیدی در سراسر جهان استراتژی بازاریابی خود را بر روی بازاریابی دیجیتال متمرکز کردن هر ساله فروش آنلاین نسبت به فروش سنتی ۱۵ درصد رشد را نشان می‌دهد این رقم نشان می‌دهد بسیاری از صاحبان کسب و کارها به فکر استفاده از ظرفیت های بازاریابی دیجیتالی هستند.

بادام زمینی صادراتی خریداران عمده خشکبار در کشور

بادام زمینی صادراتی از بهترین های حوزه خود بوده و کیفیت مطلوبی دارد این محصول در شماره بهترین و پرخاصیت ترین خشکبار جهان قرار گرفته است. خریداران عمده خشکبار در کشور همواره به دنبال تهیه انواع و اقسام بادام زمینی با قیمت مناسب می باشد افراد می‌توانند از نمایندگی‌های مجاز کمک بگیرند خریداران بادام زمینی در کشور را می‌توان به دو دسته کلی مشتریان خرده و عمده تقسیم نمود. فروشندگان خورده خشکبار و صاحبان فروشگاه های مواد غذایی مهمترین مشتریان عمده بادام‌زمینی را تشکیل دادند، لازم به ذکر است که خرید بادام زمینی در بازار شهر های مختلف کشور با قیمت های مختلفی انجام می گیرد . زیر این خوراکی خوشمزه به نوبه خود انواع مختلفی دارد مثلاً قیمت بادام زمینی سبز و تازه با قیمت بادام زمینی بدون پوست فرق دارد .
اما سوای از نوع و گونه بادام زمینی نحوه خرید محصول نیز بسیار مهم است به عنوان مثال قیمت خرید بادام زمینی از کشاورز به مراتب ارزانتر می باشد .

فروش عمده بادام زمینی در ایران

در حال حاضر فروش عمده بادام زمینی خام و بوداده در سراسر ایران انجام می‌شود انواع بادام زمینی های عرضه شده در بازار ایران از جنبه های زیر با هم تفاوت دارند.
محل کشت بادام زمینی
گونه گیاهی بادام
زمان برداشت
محصول میزان تازگی بادام زمینی
طعم بادام زمینی
همچنین انواع بادام زمینی ممکن است پوست دار بدون پوست بوداده و مزه دار شده باشد .همه آنچه گفتیم بر قیمت این خشکبار اثر خواهد گذاشت قیمت بادام زمینی دشت مغان با قیمت بادام فرق دارد. شایان ذکر است به فروش عمده بادام زمینی آستانه اشرفیه در ایران از رونق فوق‌العاده‌ای برخوردار می‌باشد زیرا بادام کشت شده در این شهر طعم دلچسب و متفاوتی دارد.

صادرات بادام زمینی

صادرات بادام زمینی از بخش‌های پر رونق بازار تجارت خشکبار ایران می باشد به طور کلی کشور ما در حوزه تولید خشکبار جایگاه بسیار خوبی دارد . بادام زمینی صادراتی از بهترین گونه ها انتخاب و در بسته‌بندی مناسب آماده می‌شود مهمترین کشورهای خریدار آرد بادام زمینی ایران عبارتند از:
  • ارمنستان
  • روسیه
  • جمهوری آذربایجان
  • اوکراین
  • ترکمنستان
  • کویت

و البته بخشی از بادام‌ زمینی تولید شده در ایران به کشورهای اروپایی نیز صادر می گردد. صادرات بالای بادام زمینی نشان دهنده کیفیت محصول ایرانی و همچنین خواص بی‌نظیر این ماده خوراکی است بادام زمینی حاوی مواد مغذی زیر می باشد اسید فولیک، منیزیوم، ویتامین e، بادام زمینی، ارزش غذایی بالایی داشته و به عنوان میان وعده یا تنقلات در سراسر جهان مصرف میشود.

کشورهای بزرگ تولید کننده بادام زمینی

در مجموع ۲۹ میلیون تن بادام زمینی در جهت تولید میشود رتبه های اول و دوم تولید بادام به چین و هند تعلق دارد و آمریکا سومین تولیدکننده بزرگ در جهان است. هر آمریکایی در سال ۷.۲ کیلو گرم بادام زمینی در انواع مختلف مصرف می کند میزان صادرات بادام زمینی ۲۵.۱ میلیون تن است آمریکا با صادرات سالانه ۲۰۰ و ۲۵۰ هزار تن در رتبه اول است ایران در زمینه صادرات بادام زمینی مقام ۶۲ را دارد نکته جالب این است که صادرات بادام در سطح جهان نسبت به میزان تولید بادام زمینی بسیار کمتر است. علت آن این است که بیشتر تولیدات محصولات بادام زمینی در کشورهای تولید کننده مصرف داخلی جهت تولید کالاهای با ارزش افزوده بسیار بالاتر جهت صادرات می شود.

صادرات عمده بادام زمینی درجه یک

بادام زمینی درجه یک به صورت عمده در دست بازرگانان یا توزیع کنندگان ایرانی و خارجی صادرات این محصول به کشورهای دیگر میباشد. کشورهای اروپایی خریدار بادام ایرانی مانند روسیه آذربایجان گرجستان ،ارمنستان اوکراین کشورهای اسکاندیناوی هستند که بازرگانان ایرانی و خارجی در آن کشورها معامله بادام را انجام می دهد ,با همه این اوصاف همچنان کشورهای دیگر هم هستند می‌توان با آنجا صادر کرد فقط کافی است که تاجران ایرانی در این کشورها با سرمایه‌گذاری بر روی بادام سود حاصله را ببرند.

صادرات بادام زمینی آستانه اشرفیه به روسیه

بادام زمینی دارای کیفیت بالایی بوده که همه ساله مقدار زیادی از این محصول به کشورهای مختلف از جمله روسیه صادرات می‌شود . بادام دارای انواع مختلف دارای طعم و خواص منحصر به فردی بوده و مصرف خوراکی و دارویی دارد. بادام درختی بادام زمینی و بادام کوهی از انواعی است که خود دارای ارقام و نژادهای متنوع بوده و بسیار پرکاربرد است و به دلیل داشتن روغن فراوان که برای بدن ما مفید است، در روغن کشی نیز استفاده می شود.

فروشنده عمده بادام زمینی هستید؟ در باسکول بفروشید!

کلیک کنید

فروش در باسکول

 

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

رایگان ثبت نام کنید و عضو شبکه ی بزرگ خریداران و فروشندگان محصولات کشاورزی ایران شوید

عضویت رایگان

پیمایش به بالا