حمل بار از دبی

حمل بار از دبی

حمل بار از دبی

‌کشور دبی یکی از اصلی‌ترین شرکای تجاری ایران است و میانبری برای ایرانیان است تا بتوانند کالاها و محموله‌های مورد نیاز خود را از سراسر دنیا تهیه کرده و به کشور وارد کنند. حمل بار از دبی به ایران یا هر نقطه دیگری از جهان با قوانین خاص خود همراه است و شما برای حمل کالا به شکل موفقیت آمیز و بدون هر گونه مشکل خاصی، لازم است پیرو قوانین گمرک باشید. نکته دیگری که وجود دارد این است که حمل بار از دبی نیز مانند هر نقطه دیگری از جهان از طرق مختلفی امکان پذیر است و صاحبان یک محموله بسته به شرایط مختلف می‌توانند بار خود را با استفاده از هر یک از این روش‌ها به کشور وارد کنند.

بسیاری از تجار و بازرگانان با حمل و واردات بارهای مختلف از کشور دبی، تجارت خود را گسترده‌تر ساخته‌اند و علاوه بر پیشروی در مسیر رشد اقتصادی، از نظر تجاری نیز به جایگاهی عالی دست پیدا کرده‌اند. در واقع دبی می‌تواند بهترین راه برای تجار ایرانی جهت دور زدن تحریم‌ها باشد و انجام بسیاری از امور مربوط به حمل و نقل در سطح بین المللی را ساده‌تر کند. در واقع هر کالا یا محموله‌های که از یک کشور خاص خریداری می‌کنید، ممکن است قابلیت حمل و واردات مستقیم کالا از کشور مورد نظر برای شما وجود نداشته باشد. پس باید در پی یک راه میانبر باشید تا بتوانید بدون هیچ مشکل و در زمانی سریع محموله مورد نظر را به کشورتان وارد کنید. انتخاب مسیر حمل و نقل کالا از دبی، پروسه مهم دیگری است که باید مد نظر داشته باشید. شاید به عنوان یک تاجر قصد وارد کردن کالاهایی را داشته باشید و رضایت مشتریان برای شما در ارجحیت باشد. پس انتخاب بهترین شیوه حمل و نقل بار از دبی می‌تواند باعث افزایش اطمینان مشتریان به شما شده، رضایت آن‌ها از خدمات ارائه شده توسط شما را بیشتر کند و در نهایت این که به توسعه تجارت شما کمک شایانی کند. پس این که بدانید یک محموله باید از چه روشی از دبی وارد کشور شود، مهم‌ترین مسئله برای شما می‌باشد. در ادامه به معرفی و بررسی مسیرهای مختلف حمل بار از دبی به داخل کشور می‌پردازیم.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مطلب حمل و نقل بین المللی را مطالعه کنید.

روش‌های مختلف حمل بار از دبی به ایران

همانطور که اشاره شد برای حمل بار از دبی به ایران یا هر نقطه دیگری از جهان، مهم‌ترین گام برای شما این است که با روش‌های مختلفی که برای حمل بار مورد استفاده قرار می‌گیرند آشنایی داشته باشید. برای حمل بار از دبی به داخل کشور با توجه به این که کالای مورد نظر شما چیست و همچنین با در نظر داشتن قوانین تعیین شده برای حمل و نقل بار مورد نظر، می‌توانید روش‌های مختلفی را انتخاب کنید. در واقع برای انتخاب یک روش خاص جهت حمل و نقل بار خود، باید طبق برنامه ریزی عمل کنید؛ به عبارتی با تعیین زمان مورد نظر خود برای رسیدن بار به مقصد، هزینه‌ای که می‌خواهید برای حمل بار بپردازید، کیفیت پروسه انتقال بار مورد نظر شما و بسیاری از موارد دیگر، این امکان برای شما فراهم می‌آید تا بهترین روش را برای انتقال محموله مورد نظر خود از دبی به مقصدی که می‌خواهید انتخاب کنید. دبی به عنوان همسایه جنوبی ایران، از جمله مقاصد اصلی حمل بار به داخل کشور می‌باشد که مرزی دریایی با ایران دارد و اصلی‌ترین روشی که اکثر تجار برای واردات بار از دبی به ایران انتخاب می‌کنند، روش حمل بار دریایی است.

البته که حمل کالا از دبی به ایران از روش هوایی نیز امکان پذیر است؛ همانطور که می‌دانید روش هوایی از سریع‌ترین روش‌ها و انتخاب اول بیشتر صاحبان بار و تجار برای حمل بارهای مختلف در سراسر جهان می‌باشد. با این حال حمل بار به شکل دریایی از کشور دبی به ایران، از جمله روش‌های اصلی است که اکثر تاجران ایرانی انتخاب می‌کنند. وقتی کار حمل بار از دبی را به یک شرکت حمل و نقل بین المللی بسپارید، این شرکت بسته به شرایط، بهترین روشی را که می‌توان برای حمل بار مورد نظر انتخاب کرد را به شما معرفی خواهد کرد و در واقع با بررسی شرایط مختلف، اصلی‌ترین راه برای انتقال محموله مورد نظر از دبی به ایران را انتخاب می‌کنند که همه چیز طبق برنامه ریزی شما انجام شود. عواملی همچون نوع کالا، حجم و وزن و اندازه آن از اصلی‌ترین عوامل تعیین کننده روش انتقال بار از دبی به ایران می‌باشند. اما سوال اصلی این است که حمل بار از روش دریایی یا هوایی از دبی به داخل کشور به چه صورت انجام می‌شود؟ در ادامه به پاسخ این سوال می‌پردازیم.

روش های مختلف حمل بار از دبی به ایران

همانطور که اشاره شد مرز اصلی دبی با ایران یک مرز دریایی است و از این رو اکثر تاجران و صاحبان بار برای انتقال محموله خود از دبی به ایران، روش دریایی را انتخاب می‌کنند. با این حال بسته به شرایط حمل بار از دبی به داخل کشور به شکل هوایی نیز قابل انجام است. در این قسمت پروسه حمل بار از دبی به داخل کشور را به شکل دقیق تحت بررسی قرار می‌دهیم.

  • حمل بار دریایی از دبی به ایران

خلیج فارس مرز اصلی بین دبی و ایران می‌باشد و اکثر تاجران محموله‌های مورد نظر خود را از این مرز و از روش دریایی وارد کشور می‌سازند. حمل بار از دبی به کشورمان از روش دریایی، مزایای بسیاری را به همراه دارد که لازم است مد نظر داشته باشید. از جمله مقاصد اصلی که هنگام حمل کالا از دبی به داخل کشور انتخاب می‌شود، بندر گناوه است. درصد حمل کالا از دبی به گناوه در طول سال بسیار بالا بوده و هر ساله حجم بسیاری از محموله‌ها از این طریق به کشور وارد می‌شوند. از جمله اصلی‌ترین مزایای حمل بار به شکل دریایی از دبی به ایران این است که از این طریق امکان واردات محموله‌هایی با حجم و وزن بسیار زیاد به داخل کشور وجود دارد و هر یک از تجار و صاحبان بار می‌توانند تا 1500 کیلوگرم از محموله‌های مختلفی که مد نظر دارند را از این طریق به کشور منتقل کنند.

برای بسیاری از صاحبان بارها، هزینه‌ای که برای حمل و نقل بار از دبی به داخل کشور پرداخته می‌شود از اهمیت بالایی برخوردار است؛ مسلما اکثر تجار و صاحبان محموله‌های مختلف تمایل دارند تا بار مورد نظر خود را با هزینه‌ای مناسب و به صرفه به کشور وارد کنند. هزینه بسیار به صرفه و مناسب حمل بار دریایی، یکی دیگر از مزایای بسیار مهم حمل بار از این روش به شمار می‌رود. از این رو بسیاری از تجار و بازرگانان برای انتقال محموله‌های بسیار عظیم با هزینه‌ای مناسب از دبی به ایران، روش حمل بار دریایی را انتخاب می‌کنند. روش حمل بار از دبی با لنج و در واقع حمل بار دریایی از دبی برای انتقال محموله‌هایی همچون خوراک، پوشاک و لباس، تجهیزات دیجیتالی، لوازم آرایشی و بهداشتی و بسیاری از محموله‌های دیگر به کار می‌رود.

  • حمل بار هوایی از دبی به ایران

از روش‌های پرطرفدار دیگر در بین تجار ایرانی که برای حمل بار از دبی به کشورمان مورد استفاده قرار می‌گیرد، حمل بار به شکل هوایی است. حمل بار به شکل هوایی از جمله سریع و مطمئن‌ترین روش‌هایی است که می‌توانید برای واردات محموله خود انتخاب کنید. حمل بار هوایی از دبی به ایران از طریق فرودگاه بین المللی دبی انجام می‌شود که دارای شلوغ‌ترین خطوط هوایی می‌باشد. به دلیل شرایط عالی و مزایای حمل بار به شکل هوایی از دبی به ایران، استقبال تجار و بازرگانان از این روش برای حمل محموله مورد نظر خود بسیار زیاد است. اصلی‌ترین مزیت حمل بار هوایی از دبی به داخل کشور، زمان بسیار کوتاه حمل بار است. محموله مورد نظر شما از روش هوایی به نسبت روش‌های دیگر در زمانی سریع و در امنیت کامل به کشور وارد می‌شود. مورد مهم دیگری که وجود دارد به هزینه انتقال بار از این روش ربط پیدا می‌کند؛ روش انتقال بار هوایی در سراسر جهان به عنوان یکی از روش‌های پر هزینه انتقال بار شناخته می‌شود. شما می‌توانید تا حدود 1000 کیلوگرم بار را به شکل هوایی از دبی به ایران منتقل کنید. توصیه ما این است که در صورت این که هزینه انتقال بار برای شما مهم است و سعی دارید محموله خود را با هزینه‌ای به صرفه از دبی به ایران انتقال دهید، روش هوایی را انتخاب نکنید و به سراغ روش دریایی بروید. با این حال با توجه به شرایط ممکن است استفاده از روش هوایی ضروری باشد؛ همانطور که پیش‌تر گفتیم، نوع بار، حجم و اندازه آن، زمان لازم برای انتقال بار، قوانین انتقال بار و بسیاری از موارد دیگر در انتخاب روشی که لازم است برای انتقال بار بکار گرفته شود تاثیر می‌گذارد.

درباره حمل بار از دبی به تهران چه می‌دانید؟

حمل کالا از دبی به تهران، موضوع مهم دیگری است که لازم است تحت بررسی قرار گیرد. حمل بار از دبی به تهران می‌تواند به شکل مستقیم انجام شود و یا از چند مسیر و روش مختلف برای این کار استفاده شود. به طور کلی برای انتقال بار از دبی به تهران 3 روش وجود دارد؛ روش هوایی، دریایی و ریلی. شما برای انتقال محموله مورد نظر خود از دبی به تهران به شکل مستقیم می‌توانید از روش هوایی وارد عمل شوید؛ از این روش می‌توانید محموله‌ای بزرگ را در زمانی بسیار سریع و در مسیری مستقیم به دبی انتقال دهید. اما همانطور که پیش‌تر نیز به این موضوع اشاره کردیم با این که حمل بار از دبی به شکل هوایی می‌تواند به نسبت سایر روش‌ها در زمانی سریع‌تر انجام شود، هزینه‌ای که باید برای حمل بار از این طریق پرداخته شود بسیار زیاد خواهد بود و پروسه انتقال بار می‌تواند برای شما گران تمام شود.

برای حمل بار از دبی به تهران با هزینه‌ای به صرفه‌تر، می‌توانید از مسیرهای غیر مستقیم استفاده کنید؛ در واقع از این طریق محموله مورد نظر شما ممکن است چند مقصد مختلف را طی کند تا به مقصد نهایی و اصلی برسد. شما می‌توانید محموله خود را از مسیر دریایی به کشور وارد کنید و سپس محموله را به شکل هوایی، ریلی یا زمینی به تهران انتقال دهید. پروسه حمل بار به شکل غیر مستقیم بسیار زمان‌بر خواهد بود، اما با توجه به هزینه به صرفه‌ی حمل بار از این روش، در صورتی که قصد پرداخت هزینه‌ای هنگفت را ندارید می‌توانید از این طریق برای حمل بار مورد نظر خود اقدام کنید. زمان حمل بار از دبی از مسیر دریایی چندین برابر روش‌های دیگر حمل بار است و با توجه به این که قصد انتقال چه نوع باری را دارید، بهتر است که به مدت زمان حمل بار توجه داشته باشید؛ حمل بار هوایی با وجود هزینه زیادی که دارد، روشی امن برای انتقال بار است که از این طریق می‌توانید محموله مورد نظر خود را با کمترین خسارت ممکن به تهران انتقال دهید. در صورتی که محموله مورد نظر شما فاسد شدنی می‌باشد، حمل بار از دبی به تهران به شکل هوایی بهترین روشی است که می‌توانید انتخاب کنید. در نهایت بعد از وارد کردن بار از دبی به داخل کشور، برای انتقال بار به شکل غیر مستقیم به مقصد نهایی یعنی تهران می‌توانید از مسیر زمینی، ریلی یا هوایی اقدام کنید. شما می‌توانید برای واردات و انتقال انواع محموله‌ها همچون تجهیزات دیجیتالی و کالاهای صنعتی، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک و غیره از دبی به تهران اقدام کنید.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مطلب حمل و نقل زمینی را مطالعه کنید.

هزینه ارسال کالا از دبی به ایران چقدر است؟

هزینه ارسال کالا از دبی به ایران، موضوع مهم دیگری است که باید تحت بررسی قرار گیرد.‌ به طور کلی هزینه لازم برای حمل بار از دبی به هر نقطه از کشور ایران با توجه به عوامل مختلفی تعیین شده و متغیر است. از جمله عوامل اصلی تعیین کننده هزینه کلی مورد نیاز برای حمل بار از دبی به داخل کشور، روشی است که برای انتقال بار مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ همانطور که پیش‌تر گفتیم، حمل بار به شکل هوایی از روش‌های بسیار امن برای انتقال بار از دبی می‌باشد که با استفاده از آن می‌توان محموله مورد نظر خود را در زمانی بسیار سریع از شهر دبی به هر نقطه‌ای از ایران انتقال دهید. با توجه به مزایای بی‌شمار انتقال بار از روش هوایی، هزینه‌ای که برای حمل بار از این طریق لازم است به نسبت سایر روش‌ها بالاتر است.

در مقابل روش انتقال بار به شکل دریایی قرار می‌گیرد که از روش‌های اصلی حمل بار از دبی به کشور ایران می‌باشد. انتقال بار از مسیر دریایی به هر نقطه از کشورمان بسیار زمان‌بر است و طی مدت زمانی بسیار طولانی انجام می‌شود؛ لذا برای حمل محموله مورد نظر خود از دبی به ایران با هزینه‌ای به صرفه و مناسب، می‌توانید روش دریایی را انتخاب کنید. روش ریلی که از روش‌های غیر مستقیم برای حمل بار از دبی می‌باشد، هزینه‌ای متوسط دارد. هزینه‌های لازم برای بسته بندی کالاها، عامل مهم دیگری است که هزینه کلی انتقال بار را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ در واقع اگر یک محموله را به شکل درست بسته بندی نکنید، در طی رسیدن به مقصد امکان ورود خسارت به محموله شما وجود دارد و در نتیجه باید هزینه‌ای را برای رفع این خسارات بپردازید.

برای اظلاعات بیشتر می‌توانید مطلب بسته بندی صادراتی محصولات کشاورزی را مطالعه کنید.

انجام امور مربوط به بارگیری و تخلیه بار در مبدا و مقصد انتقال بار و همچنین امور گمرکی که باید برای ترخیص کالا از گمرک انجام شود نیز هزینه‌بر هستند. نوع، حجم و اندازه بار، از عوامل مهم و تعیین کننده میزان هزینه لازم برای انتقال بار از دبی به ایران به شمار می‌آیند.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مطلب تجارت با دبی را مطالعه کنید.

نکات مهم در رابطه با حمل بار از دبی

به طور کلی حمل بار از این کشور مزایای بسیار زیادی را برای ایرانیان به همراه دارد. با توجه به این که امکان ترخیص کالا از گمرک دبی بسیار راحت است، هزینه‌ای که برای حمل و نقل کالا از دبی به ایران باید پرداخته شود به طور قابل توجهی کمتر خواهد شد. در شهر دبی به عنوان یکی از شهرهای همسایه ایران، سرعت حمل و نقل و ترخیص کالاها و همچنین هزینه کلی مورد نیاز برای پروسه حمل و نقل بار بسیار به صرفه و مناسب است. مزیت مهم دیگر حمل بار از دبی این است که با ترخیص کالا از گمرک کشور امارات، نیاز به پرداخت هزینه خاصی نیست. با توجه به این موضوع، اکثر تجار ایرانی کالاهای مورد نظر خود را از طریق دبی به کشور وارد ساخته و بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های مورد نیاز برای ترخیص کالا از گمرکات، کالای مورد نظر را با قیمت اصلی خود می‌فروشند و در نتیجه بدون هیچ مانعی تجارت خود را گسترش می‌دهند. با وجودی که امکان واردات کالا از دبی برای ایرانیان به راحتی فراهم است، اما بعضی کالاها و اقلام با یکسری محدودیت‌ها مواجه هستند و شما برای حمل آن‌ها از دبی مطابق با قوانین عمل کنید؛ برای مثال جهت وارد کردن بعضی محموله‌ها ملزم به دریافت مجوز خواهید بود.

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

شما هم به جمع فروشندگان موفق باسکول بپیوندید!

با پیوستن به مجموعه بزرگ خریداران و فروشندگان عمده از سراسر کشور در باسکول با دنیایی جدید از فرصت‌های ویژه و خریداران بالقوه انواع کالا در صنایع مختلف روبرو می‌شوید. فرقی نمی‌کند شما کارخانه‌ تولیدی دارید یا محصولات تخصصی خود را در منزل تولید می‌کنید. باسکول به شما فرصتی بی‌نظیر برای دیده‌شدن می‌دهد. در باسکول بزرگترین تاجران، واردکنندگان انواع کالا، خریداران عمده و باقوه، کارخانه‌داران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ دور یکدیگر جمع شده‌اند. منتظر شما هستیم.

پیمایش به بالا