صادرات خرما به ترکیه

صادرات خرما به ترکیه

صادرات خرما به ترکیه

صادرات خرما به ترکیه به عنوان یک کشور اروپایی همسایه ایران  و به عنوان دروازه اروپا در امتداد جاده ابریشم به شمار می رود در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از تجار ایرانی قرار گرفته است و بازار صادرات به ترکیه از رونق خوبی برخوردار است. روابط خوب سیاسی ما بین کشورهای ایران و ترکیه می تواند راه صادرات خرما به ترکیه را هموار تر کند.

پتانسیل های صادرات خرما به ترکیه

کشور ترکیه با جمعیت 80 میلیونی خود که بیشتر آن را جمعیت مسلمان ترکیه تشکیل می دهد یکی از بازارهای بسیار مناسب برای صادرات خرما و فروش خرما به شمار می رود. میانگین مصرف خرما در این کشور بالا بوده و سالانه مقادیر بالایی خرما از دیگر کشورها به ترکیه وارد می شود که از این مقدار سهم خرمای صادراتی ایران کمتر از 30 درصد می باشد.

با توجه به تولید بالای انواع خرمای صادراتی کشورمان ایران و همسایگی با کشور ترکیه این مقدار صادرات خرما به ترکیه مطلوب نبوده و برنامه ریزی بهتر می توان سهم بزرگ تری از بازار این کشور همسایه را بدست آورد.

صادرات خرما به ترکیه سالانه بیش از 18000 تن انجام می شود و بخشی از آن صادرات مجدد شده و به اروپا صادر می شود. همانند دیگر کشورهای اسلامی پیش از ماه مبارک رمضان صادرات خرما به ترکیه و مصرف آن به بالاترین میزان خود می رسد و فرصت بی نظیری را برای تجار کشور های مختلف فراهم می کند تا با حضور در بازار ترکیه بتوانند سهمی از بازار برگ این کشور را بدست آورند.

بیشترین میزان خرمای صادراتی ایران به ترکیه مربوط به انواع خرمای مضافتی و خرمای پیارم می باشد که سالانه مقادیر بالایی از این انواع خرما به مقصد ترکیه و از طریق ترانزیت به این کشور صادر می شود.

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

شما هم به جمع فروشندگان موفق باسکول بپیوندید!

با پیوستن به مجموعه بزرگ خریداران و فروشندگان عمده از سراسر کشور در باسکول با دنیایی جدید از فرصت‌های ویژه و خریداران بالقوه انواع کالا در صنایع مختلف روبرو می‌شوید. فرقی نمی‌کند شما کارخانه‌ تولیدی دارید یا محصولات تخصصی خود را در منزل تولید می‌کنید. باسکول به شما فرصتی بی‌نظیر برای دیده‌شدن می‌دهد. در باسکول بزرگترین تاجران، واردکنندگان انواع کالا، خریداران عمده و باقوه، کارخانه‌داران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ دور یکدیگر جمع شده‌اند. منتظر شما هستیم.

مطالب مرتبط:

انواع خرمای صادراتی ایران
خرمای مضافتی
خرمای کبکاب
صادرات انجیر به چین
صادرات محصولات کشاورزی به چین
صادرات به قطر
صادرات پسته ایران
راهنمای صادرات خشکبار به اروپا
صادرات محصولات کشاورزی به روسیه
صادرات به عراق
صادرات به کویت
صادرات به کانادا

صادرات به ترکیه
قیمت آنلاین خرما
قیمت خرمای کبکاب
قیمت خرمای مضافتی
شرکت بازرگانی مواد غذایی
اخذ مجوز صادرات

پیمایش به بالا