صادرات خرما به اروپا

صادرات خرما به اروپا

صادرات خرما به اروپا

به علت شرایط آب و هوایی امکان تولید خرما در قاره اروپا بسیار محدود بود به همین دلیل صادرات خرما به اروپا تنها راه تامین این کالای غذایی در کشور های اروپایی است. تولید خرما در اروپا به صورت محدود انجام می گیرد که متعلق به کشور اسپانیا می باشد. تولید خرما در اسپانیا به مقدار زیاد انجام نشده و به همین دلیل نمی تواند نیاز قاره اروپا به واردات خرما از دیگر کشور ها را بر طرف کند.

یکی از مهم ترین بخش های صادرات کالا که مشخص کننده ی سود تجارت در یکی بازار رقابتی است مربوط به خرید کالا در بازار مبدا می باشد!

برای خرید و فروش بهترین کالاهای صادراتی ایران و همچنین اطلاع از  قیمت آن ها می توانید از بازار باسکول استفاده کنید.
با استفاده از شبکه ی تامین کنندگان و فروشندگان حاضر در بازار باسکول می توانید در هر ساعت از شبانه روز از بهترین تامین کنندگان استعلام قیمت بگیرید و یا با ثبت درخواست خرید از فروشندگان زیادی به صورت همزمان قیمت دریافت کرده و بهترین قیمت موجود در بازار را بیابید.

پتانسیل های صادرات خرما به اروپا

قاره اروپا با داشتن جمعیت بالغ بر 740 میلیون نفر یکی از بهترین بازار های مصرف خرما در جهان است. سرانه درآمد مناسب کشورهای اروپایی و قدرت خرید بالای مردم در این قاره باعث شده تنوع مواد غذایی در این قاره بسیار بالا باشد و بهترین انواع محصولات غذایی از سراسر جهان در این بازار بزرگ به مصرف برسد.

صادرات خرما به اروپا در سالیان اخیر با افزایش رو به رو بوده است که از دلایل آن می توان به رشد جمعیت مهاجرین به اروپا که بیشتر از کشور های عربی و مسلمان مانند سوریه و الجزایر و… اشاره کرد. در حال حاضر کشورهای تولید کننده خرما مانند مصر، تونس و الجزایر بیشترین میزان صادرات خرما به اروپا را به خود اختصاص داده اند و برای رقابت در بازار اروپا باید با محصولات این کشورها در عرصه کیفیت و قیمت خرما رقابت کرد.

در میان کشور های اروپایی فرانسه به علت داشتن جمعیت مسلمان بیشترین استقبال از خرید خرما را داراست.

از مهم ترین انواع خرمای صادراتی ایران به اروپا می توان به خرمای سایر (استعمران)، خرمای مضافتی و خرمای پیارم نام برد. خرمای پیارم به علت شباهت به  خرمای مجول از استقبال خوبی برخوردار است و جز ارقام خوب جهت صادرات خرما به اروپا می باشد.

در حال حاضر بیشترین میزان صادرات خرما به اروپا مربوط به خرمای سایر (استعمران) می باشد که از دلایل آن می توان به قند بالای این خرما همچنین سهولت ترانزیت و انبارپذیری بالا اشاره کرد.

جالب است بدانید بسیاری از انواع خرمای صادراتی ایران پس از صادرات به اروپا در کشورهای فرانسه و اسپانیا دوباره بسته بندی شده و با نام فرانسه و اسپانیا به دیگر کشور ها صادر می شود.

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

شما هم به جمع فروشندگان موفق باسکول بپیوندید!

با پیوستن به مجموعه بزرگ خریداران و فروشندگان عمده از سراسر کشور در باسکول با دنیایی جدید از فرصت‌های ویژه و خریداران بالقوه انواع کالا در صنایع مختلف روبرو می‌شوید. فرقی نمی‌کند شما کارخانه‌ تولیدی دارید یا محصولات تخصصی خود را در منزل تولید می‌کنید. باسکول به شما فرصتی بی‌نظیر برای دیده‌شدن می‌دهد. در باسکول بزرگترین تاجران، واردکنندگان انواع کالا، خریداران عمده و باقوه، کارخانه‌داران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ دور یکدیگر جمع شده‌اند. منتظر شما هستیم.

مطالب مرتبط:

انواع خرمای صادراتی ایران
خرمای مضافتی
خرمای کبکاب
صادرات انجیر به چین
صادرات محصولات کشاورزی به چین
صادرات به قطر
صادرات پسته ایران
راهنمای صادرات خشکبار به اروپا
صادرات محصولات کشاورزی به روسیه

0 دیدگاه دربارهٔ «صادرات خرما به اروپا»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا