واردات پوشاک از ترکیه

واردات پوشاک از ترکیه

واردات پوشاک از ترکیه

آیا میدانستید هر یک ساعت ۶ کانتینر واردات پوشاک از ترکیه داریم . پوشاک از روش های مختلفی وارد کشور میشوند مانند :

  • از طریق اتوبوس که از استانبول به تهران و تبریز می آیند.
  • از طریق دفاتر باربری که در تبریز وجود دارند .

از طریق مسافران البته باید بارها طوری در چمدان ها چیده شود که کالای تجاری محسوب نشود .
برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””][/su_column][su_column size=”2/3″ center=”no” class=””][su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

شما برای ترخیص واردات پوشاک از ترکیه می توانید از روش های زیر استفاده کنید :

  • در منطقه آزاد ماکو پوشاک را ترخیص کنید
  • می توانید به صورت کیلویی در هر منطقه ای که هستید کالا را ترخیص کنید .
  • می توانید از گمرک بازرگان پوشاک را ترخیص کنید .
  • می توانید مستقیم پوشاک را از ترکیه بخرید و از راهنمای ترخیص آن استفاده کنید این روش را می توانید از طریق سایت های معتبر ترکیه انجام دهید .

صادرات به ترکیه

صادرات به قطر

صادرات به روسیه

صادرات به عمان

واردات کفش از دبی

راه های واردات پوشاک از ترکیه

شما برای واردات پوشاک از ترکیه می توانید از سایت های معتبر پوشاک ترکیه استفاده کنید ، قبل از هرچیزی باید مطمئن شوید که سایت سفارش از ایران قبول می کند و پوشاک را به موقع به دست شما می رساند ، بعد از آن باید یک کارت بانکی بین المللی مانند دبیت کارت داشته باشید و مقداری با زبان ترکی و کار با سایت ها آشنا باشید . پست ایران مبلغی حدود ۲۰۰۰۰ تومان را برای حق پست و مالیات بر ارزش افزوده دریافت می کند .

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب تعرفه گمرکی  را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

هر سال پوشاک زیادی از ترکیه وارد ایران می شود به طوری که بیشترین واردات پوشاک از ترکیه می باشد . ترکیه یکی از شریک های تجاری قدیمی کشور ما به حساب می آید . یه علت این رابطه خوبی که بین ایران و ترکیه است کشور تاجران تمایل بیشتری دارند که از این کشور اجناس را وارد کنند. بهتر از قبل از هرچیزی اطلاعات در مورد کشور ترکیه و کالاهای آن بدانید.

ترکیه بین قاره آسیا و اروپا قرار دارد و با کشورهای ایران ، عراق ، گرجستان ، ارمنستان ،سوریه ،یونان و بلغارستان همسایه می باشد ، این کشور از غرب به دریای مدیترانه و از شمال به دریای سیاه متصل است .

یکی از صادرات این کشور مربوط به محصولات کشاورزی می باشود مانند زیتون ، بادام ، فندق ، سیب ، لیمو و گیلاس در بالاترین رتبه قرار دارد . اکثر ایرانیان علاوه وادرات پوشاک از ترکیه میوه ، سبزیجات ، جواهرات ، کاشی و سرامیک و فلزات را را گمرک بازرگان وارد ایران می کنند

گمرک بازرگان مانند دروازه ای بین ایران و ترکیه می باشد ، این گمرک در نزدیکی منطقه آزاد ماکو قرار دارد .

واردات پوشاک از ترکیه

چرا ایرانیان تمایل به واردات پوشاک از ترکیه دارند ؟

عوامل مختلفی وجود دارد که تاجران علاقه زیادی دارند که کالا از ترکیه وارد کنند در ادامه به این عوامل می پردازیم :

  •  اصلی ترین دلیل روابط قوی است که بین دو کشور وجود دارد .
  •  به دلیل مسافت کمی که دارد در زمان و هزینه می شود صرفه جویی کرد .
  •  به دلیل کیفیت خوبی که کالا ها دارند و دلیل آن همسایگی این کشور با کشور های اروپایی است و تاجران به ترکیه به چشم پلی به کشور های اروپایی نگاه می کنند .
  •  به دلیل تحریم ها تجار نمی تواند به صورت غیر مستقیم از طریق ترکیه وارد کشور کنند .

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب  صادرات واردات ایران  را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

لیست کالاهایی که اجازه ورود به کشور از ترکیه دارند به صورت زیر می باشد :

  •  واردات پوشاک از ترکیه شامل لباس های بچه گانه ، زنانه و مردانه ،جوراب ، ساپورت و . . .
  •  قطعات و لوازم الکترونیکی که شامل ژنراتور برق ، لوازم یدکی و . . .
  •  مواد اولیه نساجی
  •  مواد اولیه پلاستیک جات برای تولید
  •  وسایل ساختمانی مانند چراغ ، درب ، شیرآلات و . . .
  •  لوازم خانگی مانند دکوری و وسایل چدنی

در سال گذشته طی بیانیه ای وزارت صنعت و معدن دستورالعملی برای واردات پوشاک از ترکیه عنوان کرده اند که که تمامی پوشاک وارداتی باید کد شناسه واردات پوشاک را بر روی محصولات خود داشته باشند . بعد از آن فقط تعداد کمی از برند های خارجی از این دستورالعمل پیروی کردند و کسانی که کد شناسه ندارند اجازه وارد کردن پوشاک را دیگر ندارند . بعضی از شرکت هایی که در کشور سومی وجود دارند تاجران می تواند با همان نام در ایران به فعالیت خود ادامه بدهند . این دستور العمل برای خرده فروشان مشکلات زیادی به وجود آورده است و دیگر نمی تواند محصولات خارجی و وارداتی را به فروش برساند و فروش شان بسیار کم شده است .

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب شرکت بازرگانی صادرات و واردات   را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

با این کار از ورود قاچاق پوشاک تا حدی گرفته شده است قبل از این بسیاری از اعضای اتحادیه پوشاک پوشاک را وارد کشور می کردند و قانونی پوشاک را از گمرک عبور می کرد و در بازرسی ها برگ سبز ارائه می داند و خیلی راحت پوشاک را به فروش می رساندند اما حالا هر گونه پوشاک خارجی که بدون کد شناسه باشد کالای قاچاق محسوب می شود .

اما این روند یک عیب بزرگ دارد و آن این است که تنها چند برند اجازه ورود کالا دارد و این باعث میشود که این کالاها هر قیمتی که می خواهند روی کالاها بگذارند و از آنجایی که رقیب ندارند می توانند به راحتی اجناس خود را به فروش برسانند . این در حالی است که بیشتر این برندها در کشور های مقصد جزء برند های درجه ۴ و ۵ می باشد و منسوخ شده هستند و هیچ ارزشی در کشور خود ندارند .

نکته دیگر برای واردات پوشاک از ترکیه این است که هر فروشگاهی بخواهد برندی را وارد کند و در فروشگاه خود به فروش برساند باید تابلو آن برند را نصب کند که این کار حدود ۱۵۰ میلیون و یا حتی بیشتر هزینه می برد .

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب قراردادهای بین المللی  را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

مروتیان نایب رئیس اتحادیه پوشاک تهران در مصاحبه ای گفتند سعی وزارت صنعت ، معدن و تجارت این است که واردات کالای رسمی باید به صرفه تر از واردات کالاهای قاچاق باشد . در انتهای مقاله به شما پیشنهاد که قبل از واردات پوشاک از ترکیه آن را به گروهی خبره بسپارید که در کمترین زمان و هزینه بتوانید به هدف خود برسید.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

رایگان ثبت نام کنید و عضو شبکه ی بزرگ خریداران و فروشندگان محصولات کشاورزی ایران شوید

عضویت رایگان

پیمایش به بالا