واردات موبایل از دبی

واردات موبایل از دبی

در زمینه خرید و فروش موبایل، فعالان اقتصادی در این حوزه بایستی با نحوه واردات موبایل از دبی آشنا باشند تا بتوانند در این زمینه حاشیه سود خود را بالا ببرند به همین دلیل در این مقاله ما به عنوان یک شرکت بازرگانی فعال در این حوزه قصد داریم نکاتی را در خصوص این نحوه واردات به شما عزیزان ارائه کنیم.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

امیدواریم از این مطالب نهایت استفاده و بهره را ببرید. در جهت انجام واردات موبایل از دبی باید با قوانین و مقررات مربوط به این کار در کشور خود آشنا شوید. این واردات می تواند. طبق آمارهای رسمی که از پایگاه اطلاع رسانی دولت منتشر شده در سال گذشته حدود یک میلیون و نهصد سی شش هزار دستگاه گوشی از مرزهای بین المللی به صورت قانونی وارد کشور ایران شده و این آمار نشان می دهد که واردات موبایل به یکی از مهم ترین حوزه ها جهت انجام واردات کالا تبدیل شده. عمده دستگاه های گوشی که به کشور ایران وارد می شود یا از دبی می باشد یا از طریق واردات گوشی از چین تامین می شوند. در این مقاله قصد داریم که به واردات موبایل از دبی بپردازیم.

نکاتی که احتمالا نمی دانید (کلیک کنید)

واردات گوشی موبایل

واردات ایران

واردات برنج

واردات پوشاک از ترکیه

چگونگی واردات موبایل از دبی به کشور

جهت انجام این معاملات دو راه دارید، اول این که خود به صورت مستقل وارد عمل شده و به کشور دبی بروید و با انتخاب یک تامین کننده مناسب در این زمینه بتوانید واردات خود را انجام دهید. البته در خود کشور دبی شرکت های ایرانی بسیاری هستند که می توانند تامین کننده شما را انتخاب کنند به همین دلیل در این زمینه احتمالا با مشکلی برخورد نخواهید کرد. این در حالی است که در کشوری مانند چین شما حتما بایستی یک مترجم چینی هم برای خود داشته باشید تا بتوانید معاملات خود را انجام دهید و شرکت هایی در چین هستند که می توانند این مترجم را با دریافت هزینه ای در اختیار شما قرار دهند. اما در شهری مانند دبی به دلیل نزدیک بودن به ایران و این که شرکت های بازرگانی بسیاری در این زمینه فعالیت دارند به خصوص عمده فعالیت این شرکت ها در زمینه تامین گوشی های موبایل است پس واردات موبایل از دبی به نسبت واردات از چین برای ما ایرانی ها ساده تر است هر چند حاشیه سود این کار نسبت به کشور چین پایین تر است.

اما برای واردات موبایل از دبی از این طریق و این که خود به تنهایی معاملات را انجام دهید باید شرایطی را داشته باشید اول از همه این که باید سرمایه کافی برای این کار را لحاظ کنید. به احتمال زیاد معاملات شما در دبی طول خواهد کشید و حدودا چهار الی پنج روز باید در دبی بمانید پس باید در یک هتل مستقر شوید. هزینه های اضافی دیگر را هم لحاظ کنید و سرمایه اول برای خرید انواع گوشی های موبایل را هم باید داشته باشید.

قوانین گمرکی واردات موبایل از دبی

مساله دوم این است که باید شرایط لازم برای ترخیص کالا از گمرک را داشته باشید برای این کار باید حتما دارای کارت بازرگانی باشید و از همه مهم تر به قوانین بین الملل در این زمینه آشنا باشید و اگر هم آشنا نیستید باید از مشاوره یکی از شرکت های بازرگانی فعال در این زمینه استفاده کنید. به هر حال این کار سختی های خاص خود را دارد اما حاشیه سود بالایی خواهد داشت به شرط این که بتوانید برای این اجناس مشتریان خوبی هم به دست آورید. اما روش دوم این است که صفر تا صد واردات موبایل از دبی را به یکی از این شرکت های بازرگانی فعال در ایران واگذار کنید به هر حال این کار با کم ترین سختی همراه است و اگر می خواهید صفر تا صد واردات موبایل از دبی به دست یک شرکت دیگر انجام بگیرد این روش پیشنهاد می شود.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب تعرفه گمرکی  را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

به هر حال انجام دادن چنین کاری با کم ترین ریسک و کم ترین سرمایه همراه است و شما فقط باید هزینه اولیه برای خرید موبایل به علاوه هزینه مربوط به مشاوره شرکت بازرگانی را پرداخت می کنید. جهت انجام این کار می توانید به محل کار دفتر بروید و با بستن یک قرارداد دو طرف و مطمئن در این زمینه به فکر واردات موبایل از دبی یا حتی چین باشید. به افراد مبتدی که تاکنون به کشورهای همسایه جهت انجام معاملات مسافرت نکرده اند پیشنهاد می کنیم از این روش استفاده کنند اگرچه این روش به نسبت روش اول از حاشیه سود کم تری برخوردار است ولی فراموش نکنید هیچ ریسکی هم برای شما به همراه نخواهد داشت و می توانید با کم ترین ریسک انواع گوشی های موبایل را از دبی وارد کنید. به هر حال امروزه بسیاری از فروشندگان گوشی های موبایل چه به صورت عمده و چه خرده به فکر واردات موبایل از دبی هستند و همین مساله حساب فکر آن ها را به خود درگیر کرده است.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب آموزش تجارت خارجی   را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

پیشنهاد می کنیم اگر در هر زمینه ای سابقه و یا تخصصی ندارید به خصوص در زمینه تجارت از مشورت کسانی که در این زمینه سال ها سابقه دارند و این که زندگی خود را در این کار صرف کرده اند همیشه بهره بگیرید تا بهترین و مناسب ترین روش به شما پیشنهاد گردد و بتوانید در این زمینه سودهای خوبی داشته باشید. گوشی های موبایل امروزه به یکی از نیازهای اساسی مردم جهان تبدیل شده و روزبه رو این نیاز در میان مردم بیشتر می شود و افرادی که در زمینه خرید و فروش گوشی های موبایل فعالیت دارند باید تمامی راه های رسیدن به مناسب ترین قیمت این گوشی های موبایل را بلد باشند البته با درصد ریسک و خطای کم تر. واردات موبایل از دبی امروزه جایگاه بسیار ویژه ای در میان فروشندگان این کالا قرار گرفته و فروشندگانی که به فکر این مسیر باشند همیشه یک قدم جلوتر از بقیه فروشندگانی هستند که کالای خود را از طریق داخل کشور خریداری می کنند.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مطلب تجارت با دبی را مطالعه کنید.

نکاتی که احتمالا نمی دانید (کلیک کنید)

واردات کالا

واردات از دبی

واردات ماشین

واردات پارچه

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

رایگان ثبت نام کنید و عضو شبکه ی بزرگ خریداران و فروشندگان محصولات کشاورزی ایران شوید

عضویت رایگان

پیمایش به بالا