صادرات میوه خشک

صادرات میوه خشک

صادرات میوه خشک

هدف از نگارش این محتوا آشنایی شما با صادرات میوه خشک به سایر کشورهای دنیا است. امروزه میوه خشک به یکی از خوشمزه ترین و سالم ترین تنقلات مردم تبدیل شده است اما اکثر مردم تصور می کنند که میوه خشک نوعی خشکبار است در صورتی که کاملا اشتباه است. در واقع میوه خشک نوعی مواد تبدیلی از محصولات کشاورزی است. با توجه به پرطرفدار بودن این نوع تنقلات امروزه شرکت های مختلفی اقدام به تولید میوه های خشک اسلایس شده ی صنعتی نموده اند که کیفیت عالی این محصولات سبب جلب نظر شرکای خارجی شد. این کیفیت و مرغوبیت عالی سبب شد که در حال حاضر میوه خشک به یکی از محصولات برای عرضه در بازارهای صادراتی شناخته شود.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

با توجه استقبال فراوان از سوی کشورهای خارجی امروزه تولیدکنندگان ایرانی انواع میوه خشک ها را با کیفیت و طعم های عالی تولید و در بازارهای جهانی عرضه می کنند. طبیعتا با توجه به پایین بودن ارزش پولی کشور ما خرید این محصول برای سایر کشورها مقرون به صرفه تر است و یک مشتری خارجی می تواند این محصول صادراتی را با قیمت مناسب تری نسبت به مردم کشور تولیدکننده ی میوه خشک خریداری کند.

صادرات میوه خشک

در واقع صنعت میوه خشک کمک کرد که انواع میوه های تازه را به محصولاتی با کیفیت و متفاوت و با ماندگاری بالاتر تبدیل کنیم که امروزه طرفداران زیادی در سطح دنیا به ویژه کشورهای اروپایی دارد. استقبال کشورهای اروپایی از این محصولات به گونه ای است که در بسیاری از این کشورها انواع میوه خشک را جایگزین مواد نیروزای شیمیایی نموده اند. به همین دلیل امروزه بازار اروپا به یکی از بهترین بازارهای تجارت میوه خشک بشمار می رود.

برای اطلاعات بیشتر می توانید مطلب راهنمای صادرات خشکبار به اروپا را مطالعه کنید.

 با اینکه تجارت و صنعت میوه خشک در داخل کشور یک صنعت نوپا و تازه است اما استقبال کشورهای خارجی سبب شد که کشور ما خود را به عنوان قطب بزرگ تولید و صادرات انواع میوه خشک تبدیل کند. علاوه بر اینکه ایران یک تولیدکننده ی برتر در زمینه ی میوه خشک است عوامل دیگری چون وجود انبوه راه های آبی و زمینی مطلوب با هزینه ی بسیار کم و همچنین وجود قیمت بسیار پایین محصولات برای مشتریان خارجی سبب شد که کشور ما به عنوان یک مبدا مناسب صادرات میوه خشک تبدیل شود.

از انواع میوه خشک هایی که به سایر کشورها صادر می شود می توان به هلو، کیوی، سیب، پرتقال، توت فرنگی، آلو و غیره اشاره کرد. از مزایای صادرات میوه خشک این است که قیمت میوه خشک در بازارهای جهانی نسبت به میوه های تازه حدودا چهار برابر گران تر است و طبیعتا فروش چنین محصولاتی برای اقتصاد کشور با ارزش تر می باشد. از دیگر مزایای میوه خشک نسبت به میوه های تازه که سبب باارزش تر شدن و به صرفه تر شدن ﺁن شده است می توان به سبک و کم حجم بودن، نیاز نداشتن به سردخانه در زمان نگهداری و حمل و نقل، بسته بندی آسان، حمل و نقل ﺁسان و نبود کپک زدگی اشاره نمود. این موراد سبب شد که در حال حاضر صادرات میوه خشک نسبت به سایر محصولات ارزش چندین برابری داشته باشد.

در حال حاضر از بهترین بازارهای جهانی برای صادرات میوه خشک می توان به کشورهای روسیه، عراق، ترکیه، کویت و عمان اشاره کرد. حال اگر تمایل دارید اطلاعات خود را در مورد صادرات میوه خشک به این کشورها افزایش دهید می توانید با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید.

صادرات میوه خشک به روسیه

یکی از بهترین بازارها برای صادرات انواع میوه خشک ایرانی، بازار روسیه است. از آنجایی که یکی از بهترین مقاصد برای صادرات انواع کالاهای ایرانی کشور روسیه است لذا امروزه صادرات میوه خشک به روسیه مورد توجه بازرگانان و تجار ایرانی قرار گرفته است. روسیه در حاشیه ی دریای خزر قرار دارد لذا همجواری و نزدیک بودن این کشور به ایران از یک طرف و پرجمعیت بودن این کشور و وجود ظرفیت زیاد برای صادرات از طرف دیگر سبب افزایش صادرات میوه خشک به روسیه شده است.

نزدیک بودن کشور روسیه و ایرن سبب شد که هزینه ی تجارت با این کشور نسبت به سایر کشورها برای تجار پایین تر باشد. لازم به ذکر است بدانید برای موفقیت در این تجارت باید با اصول و قواعد مذاکرات تجاری و همچنین اصول بازاریابی بین المللی آشنا باشید و با نحوه ی قرارداد بستن های بین المللی آشنا باشید. از آنجایی که بخش وسیعی از کشور روسیه مانند سیبری دارای آب و هوایی بسیار سرد است و امکان کشاورزی در این بخش ها وجود ندارد لذا روسیه به یکی از مقاصد اصلی صادرات ایران تبدیل شده است و واردات این محصولات برای روسیه در اولویت است.

برای اطلاعات بیشتر می توانید مطلب چگونگی حمل بار به روسیه را مطالعه کنید.

از آنجایی که اکثر میوه خشک های کشور روسیه وارداتی هستند لذا صادرات آن به این کشور برای کشور ما پتانسیل اقتصادی خاصی دارد. حال اگر شما هم به دنبال صادرات این محصول به روسیه هستید بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

  • بهترین مسیر را برای صادرات کالا به روسیه انتخاب کنید.
  • به استانداردهای بسته بندی محصولات این کشور توجه کنید.
  • هر محصولی را در شرایط زمانی خاص خود صادر کنید
  • وسیله ی حمل نقل را با توجه به محصول خود انتخاب کنید.
  • رفتار رقبایتان را در بازار مشاهده و ان ها آنالیز کنید.
  • مدت زمان حمل و نقل را به حداقل برسانید.
  • از ارسال محصولات بی کیفیت و نامرغوب خودداری کنید.
  • بازاریابی و شناخت بازار خارجی و نیازهای مردم آن کشور.
  • در حین صادرات حتما از مشاوران تجاری کمک بگیرید.
  • برای صادرات ثبت شرکت در روسیه الزامی است.
  • ظاهر و جذابیت بسته بندی مهم است.
  • اطلاعات محصول را به زبان های روسی و انگلیسی روی بسته بندی درج کنید.

مراحل صادرات میوه خشک به روسیه به این صورت است که ابتدا باید طبق قوانین اتاق بازرگانی مجوز لازم برای صادرات کالا را اخذ کنید و سپس مجوزهای لازم از سازمان صنعت معدن و تجارت و همچنین سازمان ملی استاندارد را باید دریافت کنید. بعد از این مراحل باید مراحل تشریفات گمرکی و امور گمرکی که شامل اخذ گواهی های مبدا و مقصد، گواهی بازرسی، صدور پروفرما یا همان پیش فاکتور، اخذ جواز ترخیص کالا از گمرک و غیره را طی کنید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید مطلب اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه را مطالعه کنید.

قیمت میوه خشک در روسیه

شرایط آب و هوایی کشور روسیه به گونه ای است که در نیمی از سال فاقد تولید محصولات کشاورزی هستند لذا این کشور برای تامین این محصولات به سایر کشورها وابسته است. به همین دلیل قیمت انواع محصولات کشاورزی در این کشور نسبت به کشورهای تولیدکننده بالاتر است. اما باید به این نکته توجه کنید که کشور روسیه دارای قوانین سختگیرانه ای برای انواع کالاهای وارداتی است و از استانداردهای صادرات محصولات کشاورزی خاصی برخوردار می باشد. این موضوع سبب شد که تمام محصولات کشاورزی صادراتی به این کشور از کیفیت بالایی برخوردار باشند و لذا قیمت این محصولات نیز نسبت به سایر کشورها بیشتر است.

حال اگر می خواهید بدانید قیمت میوه خشک در روسیه چگونه محاسبه می شود باید بگوییم که این قیمت به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از مهم ترین ﺁن ها این است که شما قصد فروش میوه خشک فله ای دارید یا بسته بندی؟ در حال حاضر شما می توانید محصولات خود را به هر دو صورت در روسیه بفروش رسانید اما برای اطلاع دقیق از قیمت میوه خشک در روسیه باید تحقیق کنید که کدام یک از این دو نوع در بازار روسیه پرفروش تر می باشند.

از ﺁنجایی که بازار روسیه یک بازار قیمت محور است لذا اکثر تجار به فروش فله ای محصول و با بهترین قیمت در این بازار مشغول هستند. لذا امروزه صادرات میوه خشک فله ای نسبت به نوع بسته بندی از حج بیشتری برخوردار است. ولی اگر قصد صادرات بسته بندی شده میوه خشک به روسیه را دارید بهتر است این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و قیمت محصولاتتان هم به نسبت پایین باشد. مطمئن باشید قیمت پایین و مناسب کالایتان سبب می شود به سرعت محصولاتتان به فروش برسند.

صادرات میوه خشک به عمان

از دیگر بازارهای پررونق میوه خشک ایران، بازار عمان است. کشور عمان که در جنوب شرقی ایران قرار دارد هم به دلیل همسایه بودن و داشتن مرز آبی مشترک و هم به دلیل داشتن ذائقه ی غذایی مشترک با ایرانی ها به یکی از بهترین کشورها برای صادرات کالا خصوصا صادرات انواع مواد غذایی و کشاورزی تبدیل شده است. یکی از بهترین محصولاتی که تجار در حوزه ی فروش و تجارت خارجی دارند صادرات میوه خشک به عمان باکیفیت و تنوع بسیار بالا است.

در حال حاضر در بین کشورهای حوزه ی خلیج فارس کشورهای عراق و کویت و عمان بهترین کشورها برای صادرات و تجارت میوه خشک که یک تجارت بسیار پرسود است می باشند. همه می دانند که ایران یک کشور چهار فصل است و همین مسئله سبب تنوع میوه ای بسیار بالا در کشور شده است. که همین عامل مهم سبب رونق یافتن تجارت میوه خشک ایران شده است. از جمله مهم ترین انواع میوه خشکی به کشور عمان صادر می شود می توان به توت خشک، برگه ی آلو و زردآلو، انجیر خشک، پرتقال، سیب، شابلون، آناناس، نارگیل، موز، نارنگی، کیوی، هلو، شلیل و غیره اشاره نمود.

کیفیت بسیار بالا در کنار تنوع محصولات و حجم تولید از مهم ترین معیارهای تجارت میوه خشک است. از آنجایی که برندسازی به یکی از مهم ترین مقوله های تجارت خارجی تبدیل شده است لذا استفاده از محصولات بسته بندی در بازارهای خارجی از اهمیت خاصی برخوردار است. فروش محصولات بسته بندی شده نه تنها سبب حفظ بهداشت و ماندگاری بالای محصول می شود بلکه به جذب مشتری هم کمک می کند. علاوه بر این فروش بسته بندی این محصولات سبب می شود که سود اصلی صادرات میوه خشک به عمان را کشاورزان و تولیدکنندگان داخلی داشته باشند نه شرکت ها و برندهای خارجی.

صادرات میوه خشک به کویت

از دیگر بازارهای خارجی که در دسترس ایران است و پتانسیل بالایی برای صادرات انواع کالا نظیر میوه خشک را دارد کشور کویت است. این کشور همسایه که در جنوب غربی کشور ما قرار دارد به دلیل شرایط ﺁب و هوایی گرم و خشک و خاص خود نمی تواند محصولات کشاورزی متنوعی را تولید کند و نفت مهم ترین تامین کننده ی اقتصادی ﺁن می باشد. طبیعتا نبود کشاورزی در این کشور و داشتن اقتصادی متکی بر نفت سبب شده که این کشور به واردات انواع محصولات کشاورزی و مواد غذایی برای تامین نیازهای مردم کشورش روی بیاورد. نزدیکی این کشور به ایران سبب شد که صادرات انواع محصولات از ایران به کویت در دستور کار دولت قرار گیرد.

صادرات میوه خشک به کویت از راه های مختلفی انجام می گیرد که صادرات از طریق راه های ﺁبی از قدیمی ترین و رایج ترین راه های صادرات میوه خشک به کویت است. عموما این نوع صادرات توسط تجار خوزستانی و بوشهری انجام می گیرد. نکته ای که در زمان تجارت با کویت باید به آن دقت داشته باشید رعایت کردن استانداردهای این کشور است. چرا که اکثر بازار کویت تابع همین استانداردها هستند. یکی از مهم ترین اصول و استانداردهای صادرات به کویت این است که تمام محصولات باید بسته بندی شده باشند و بسته بندی ها باید دارای برچسب با زبان عربی باشند.

نکته ی مهم دیگر این است که کویت نیز جزء کشورهای عضو اتحادیه ی عرب است و تمام این کشورها از امور گمرکی و تجاری و استاندارد خاص و سطح کیفیت بالایی برخوردار می باشند. به همین دلیل تمام تجار در زمان صادرات به کویت حساسیت بیشتری به خرج می دهند تا محصولات باکیفیت تر و مرغوب تری ارائه دهند. از آنجایی که این کشور ظرفیت زیادی برای انواع میوه ها دارد و همچنین به دلیل نزدیک بودن از هزینه ی حمل و نقل کمتری برخوردار است سبب شده که سود حاصل از صادرات میوه خشک به کویت بسیار زیاد باشد. از دیگر مزایای صادرات به این کشور عدم پرداخت مالیات برای تجارت میوه خشک است.

برای اطلاعات بیشتر می توانید مطلب چگونگی حمل بار به کویت را مطالعه کنید.

صادرات میوه خشک

صادرات میوه خشک به عراق

کشور عراق از دیگر طرفداران میوه خشک این تنقلات مفید ایرانی است. قابلیت و امکان استفاده از انواع میوه ها حتی در فصول سرد سال و بهره گیری از ویتامین ها و کالری های میوه ها سبب شد که خریداران این محصول تمام تلاش خود را به کار گیرند تا باکیفیت ترین این محصولات را خریداری کنند. به همین دلیل امروزه شرکت های مختلفی در سراسر کشور اقدام به تولید و بسته بندی انواع میوه های خشک های باکیفیت با مناسب ترین قیمت به منظور صادرات به این کشور نموده اند.

در حال حاضر تولید میوه خشک در داخل کشوری به اندازه ای است که هم بتواند نیاز داخلی و هم نیاز بازارهای خارجی را رفع نماید.آب و هوای چهار فصل و مناسب کشور ایران و همچنین به کارگیری بهترین روش ها برای خشک کردن میوه سبب تولید میوه خشک های باکیفیت شده است. در حال حاضر صادرات میوه خشک به عراق هم به صورت فله و هم بسته بندی انجام می گیرد. از جمله میوه خشک هایی که به کشور عراق صادر می شوند شامل هلو و آلو پرتقال و خرما و سیب و کشمش و کیوی می باشند. کشور ما از تنوع میوه و میوه خشک زیادی برخوردار است که هر کدام از این انواع را با توجه به نیاز بازار هدف به کشورهای خارجی صادر می کند و مقدارشان با توجه به این معیار متفاوت است.

برای اطلاعات بیشتر می توانید مطلب حمل بار به عراق را مطالعه کنید.

از دیگر محصولات فرآوری شده ی پرفروش ایران در کشورهای عربی به ویژه عراق، پودر انبه است. کیفیت و مرغوبیت این محصول داخلی به قدری بالاست که به راحتی قابل رقابت با نمونه های خارجی است به گونه ای که در حال حاضر بیشترین سهم فروش در اکثر کشورها را به خود اختصاص داده است. کیفیت و مرغوبیت میوه خشک های ایرانی به قدری بالا است که حت امروزه بسیاری از تجار و بازرگانان عراقی خود دست به کار شده اند و با سفر خود به ایران اقدام به خرید این محصولات نموده اند. علاوه بر این صادرات میوه خشک به عراق به صورت اینترنتی هم امکان پذیر است و بسیاری از تجار عراقی به این شیوه اقدام به خرید میوه خشک مرغوب ایرانی نموده اند. عموما وب سایت های فروش میوه خشک ایرانی به زبان عربی هستند.

صادرات میوه خشک به ترکیه

قاعدتا از دیگر همسایه های ایران که خریدار میوه خشک های مرغوب ایرانی است کشور ترکیه است که با برنامه ریزی بهتر می توان این صادرات را افزایش داد. درست است که کشور ترکیه به مانند ایران امکان تولید انواع میوه خشک ها همچون قیسی و پسته را دارد اما تنوع میوه خشک های اعلای ایران را ندارد و توانایی رقابت با تولیدکنندگان کشور ما را ندارد. همچنین طعم و بو و رنگ میوه خشک های ایرانی در دنیا تک است. علاوه بر این کیفیت و مرغوبیت میوه خشک های ایران سبب جلب رضایت مندی مشتری های ترکیه شده است که این موضوع سبب شده بازار صادرات میوه خشک به ترکیه در سطح دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد.

نکته ی مهمی که در زمان صادرات میوه خشک به ترکیه بسیار مهم است و سبب توسعه ی این تجارت می شود قیمت میوه خشک در ترکیه و بسته بندی های این محصولات است که باید با جدیت و اهمیت بیشتری به این موضوع نگاه کرد. طبیعتا قیمت میوه خشک به دلیل استفاده از حجم بالای انواع میوه ها کمی بالا می باشد لذا می توان به بکارگیری راهکارهای مناسب جهت کاهش قیمت این محصولات، رونق بیشتری به تجارت و صادرات این محصولات داد. از جمله راهکارهایی که می توان به کمک آن سبب کاهش قیمت انواع میوه خشک ها شد شامل تهیه و تولید انواع میوه خشک ها در فصل خود و با توجه به نیاز بازار جهانی، استفاده کردن از منابع مستقیم، افزایش دادن روش های صنعتی برای تولید این محصولات و کاهش دادن نیروهای انسانی می باشد. از دیگر راهکارهایی که ای صادرات این محصولات را رونق می بخشد تولید و صادرات انواع میوه خشک به صورت بسته بندی است که نام برند و تولید کننده ی آن روی بسته بندی درج شده باشد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید حمل زمینی به ترکیه و نکاتی که باید بدانید را مطالعه کنید.

قیمت میوه خشک در ترکیه

انواع میوه خشک ایرانی به دلیل طعم و عطر و کیفیت بسیار بالا در بازارهای جهانی و ترکیه طرفداران زیادی دارد و سالانه مقدار زیادی از این محصولات به سایر کشورها صادر می شود. اما قیمت این محصولات یکی از مهم ترین فاکتورها برای تجار و خریداران است. در این راستا باید متذکر شویم قیمت میوه خشک در ترکیه بسته به عواملی چون فروش بسته بندی میوه خشک یا فروش فله ای آن متفاوت است. در واقع وجود انواع میوه خشک در بسته بندی های مختلف و مخصوص بر قیمت و میزان فروش این محصولات تاثیر مستقیم می گذارد.

طبیعتا قیمت میوه خشک های فله ای پایین تر از میوه خشک های بسته بندی است و عموما اکثر خریداران و پخش کننده های میوه خشک در کشورهای خارجه تمایل به خرید فله ای این محصولات دارند و بعد از خرید فله ای این محصولات را به صورت مخلوط یا در بسته بندی های خاص در فروشگاه های کشور ترکیه پخش می کنند. به همین دلیل عموما خرید فله ای میوه خشک برای خریداران سودآورتر می باشد. از آنجایی که انواع میوه خشک های تولیدی کشور با طعم و کیفیت عالی و مشتری پسند تولید می شوند سبب موفقیت صادرات این محصولات در سایر کشورهای خارجی شده است.

به طور کلی قیمت میوه خشک در ترکیه نسبت به سایر اقلام مشابه از قیمت مناسب تری برخوردار است اما نمی توان یک قیمت ثابت برای آن تعیین کرد. چرا که قیمت میوه خشک بسته به نحوه و نوع فروش، میزان عرضه ی میوه خشک در بازار و میزان تقاضای بازارهای جهانی، دستمزدهای نیروهای انسانی، کیفیت محصول، نوع بسته بندی محصول و غیره متفاوت است.

صادرات میوه خشک

صادرات میوه خشک به اروپا

همه می دانند که ایران یکی از بزرگترین کشورهای تولیدکننده ی انواع میوه خشک در دنیا است و کشورهای اروپایی از مهم ترین خریداران این محصولات هستند. پس اگر در زمینه ی تجارت سابقه ای دارید و به دنبال یک شغل پرسود و درآمد هستید صادرات میوه خشک به اروپا می توان بهترین گزینه برای شما باشد. اما در زمان صادرات میوه خشک به اروپا باید به نکات مهمی توجه داشته باشید که این نکات عبارتند از:

  • کیفیت میوه خشک: کیفیت و مرغوبیت از مهم ترین نکات در زمان تجارت با اروپاست چرا که اکثر کشورهای اروپایی قوانین سختی برای واردات این محصولات دارند. در این راستا بهتر است محصولات شما به صورت بسته بندی باشند و بر روی آن ها نام کشور فرستنده درج شده باشد. حتما این بسته بندی ها باید دارای استاندارد بین المللی باشند.
  • برچسب های مورد نیاز: در زمان صادرات این محصولات حتما باید بسته های شما دارای برچسب های مهم باشند. این برچسب ها شامل برچسب های نام محصول و برچسب هایی که نشان دهد محصول شما از چه طریق خشک شده است آیا میوه ها به صورت طبیعی خشک شده اند یا از شکر برای خشک کردنشان استفاده شده است. برچسب دیگری که باید روی محصول درج شود برچسبی است که نشان دهد میوه ها دانه دار هستند یا بدون دانه. از دیگر برچسب های مهم می توان به برچسب های درجه بندی محصول و سال تولید و مشخصات میوه ها اشاره کرد.

حال اگر قصد تجارت و صادرات میوه خشک به اروپا را دارید حتما باید تابع قوانینی باشید که اتحادیه اروپا در این زمینه وضع کرده است. قوانین اتحادیه اروپا شامل نحوه بسته بندی کالا، چگونگی ورود کالا و قوانین مربوط به امور گمرکی کشور وارد کننده و صادرکننده می باشد. همچنین بر طبق این قوانین، تعرفه محصولاتی که در کشورهای اروپایی تولید نمی شوند متفاوت است. علاوه بر این اخذ گواهی های مختلف از دیگر شرایط صادرات میوه خشک به اروپا است.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

 

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

رایگان ثبت نام کنید و عضو شبکه ی بزرگ خریداران و فروشندگان محصولات کشاورزی ایران شوید

عضویت رایگان

 

پیمایش به بالا