صادرات عسل به کویت

صادرات عسل به کویت

صادرات عسل به کویت

صادرات عسل به کویت می تواند یکی از راه هایی باشد که تاجران ایرانی به واسطه ی آن، با این کشور ارتباط تجاری برقرار می کنند. کویت یکی از کشورهای حاشیه ی خلیج فارس است که این کشور نیز همانند سایر کشورهای حاشیه خلیج فارس دارای جمعیت متوسط و وسعت کم است. رشد اقتصادی این کشور مانند اکثر کشورهای عربی تا حدی است که فعالان اقتصادی زیادی، کویت را به عنوان مرکز فعالیت های تجاری خود انتخاب کرده اند. رابطه ی ایران با کویت به عنوان یک همسایه ی جنوبی، همیشه خوب بوده و تجارت با این کشور همانند صادرات عسل به کویت، یکی از فعال ترین لاین های تجاری ایران است. البته نه تنها صادرات عسل به کویت، بلکه به طور کلی صادرات عسل برای ایران با توجه کیفیت بالای عسل های ایرانی، یکی از بزرگ ترین تجارت های ایران است که به چرخش چرخ اقتصاد کشور کمک شایانی می کند.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

در نظر داشته باشید که در صادرات بسیاری از اقلام خوراکی از جمله عسل به کویت و سایر کشورهای حاشیه خلیج فارس، شهرهای جنوبی کشور مانند خوزستان، بوشهر و بندرعباس نقش اساسی تری را ایفا می کنند. کویت یکی از قطب های تجاری در دنیا محسوب می شود و بسیاری از تجار فعالیت های تجاری و اقتصادی خود را به دلیل دسترسی به آب های آزاد بین المللی و موقعیت جغرافیایی مطلوب در آنجا انجام می دهند. با توجه به این موضوع لازم به ذکر است که مرز بین ایران و کویت نیز یک مرز آبی فعال است که اکثر تجارت ایران با کویت نیز از طریق همین مرز آبی انجام می شود. بیشترین فعالیت کویت در حوزه ی اقتصادی مربوط به مسائل نفتی و سوخت های فسیلی است. البته کویت کشور زیبایی است و سالانه گردشگران زیادی را با هدف سیاحت به سمت خود می کشاند و این موضوع نیز در ثروتمند بودن این کشور تاثیر چشمگیری دارد.

صادرات عسل به کویت

جاذبه های گردشگری کویت و ورود مسافران فراوان به این کشور باعث شده بازار کویت ظرفیت بسیار بالایی برای فروش محصولات با کیفیت ایرانی از جمله عسل را داشته باشد. همچنین بسیار از کشورهای اروپایی، کویت را به عنوان یک واسطه برای خرید عسل ایرانی در نظر می گیرند و از این موقعیت برای صادرات مجدد عسل به بازار جهانی سود می برند. با توجه به اینکه در صادرات عسل به کویت دو کشور مبدا و مقصد در همسایگی یکدیگر قرار دارند، برای اکثر تاجران ایرانی سودآوری بالایی دارد. در واقع هزینه های مختلف ناشی از حمل و نقل محموله ی عسل به کویت، با توجه به مرز آبی نزدیک بین این دو کشور بسیار پایین می باشد. به همین دلیل سود ناشی از این تجارت نیز برای بازرگانان ایرانی در حد قابل توجهی بالا خواهد بود. در نظر داشته باشید که صادرات عسل به کویت نیز مانند صادرات دیگر اقلام، قوانین خاص خودش را دارد. در ادامه به بررسی ابعاد مختلف این صادرات و قوانین و مقررات مربوط به آن خواهیم پرداخت. پیشنهاد می کنیم که تا انتهای مقاله ما را همراهی نمایید :

 

آشنایی با قوانین و مقررات صادرات عسل به کویت

همان طور که توضیح داده شد صادرات عسل به تمامی کشورهای دنیا، یکی از حوزه های پرطرفدار تجاری برای بازرگانان ایرانی است. ایران در زمینه ی تولید عسل و پرورش زنبور عسل دارای پوشش گیاهی منحصر به فردی است و تولیدات عسل در ایران به حدی است که علاوه بر تامین نیازهای داخلی، امکان صادرات آن به سایر کشورهای دنیا نیز وجود دارد. عسل های با کیفیت ایرانی معمولا در مناطق کوهستانی ایران تولید می شوند و اکثر این عسل ها دارای خواص دارویی و درمانی هستند.

در نظر داشته باشید که جهت صادرات عسل به کویت شما نیاز به یک بازاریابی قوی در این کشور دارید. در واقع داشتن یک بازاریابی خوب و حرفه ای می تواند مشتریان و خریداران فراوانی را به سمت شما جذب کند؛ پس اولین قدم شما جهت صادرات عسل به کویت بازاریابی و پیدا کردن مشتری است. البته قبل از هر چیزی اقدام برای دریافت گواهینامه ‌های استاندارد، گواهی بهداشت، گواهی سازمان غذا و دارو و تاییدیه‌ های ارزش تغذیه ‌ای عسل، الزامی است. همچنین بعد از دریافت مجوزها و سپری کردن مراحل بازاریابی، مراحلی مانند صدور پیش فاکتور، تهیه و بسته بندی محصول، تعیین تعرفه گمرکی، حمل کالا تا گمرک، عقد قرارداد حمل و بیمه کالا، گرفتن گواهی‌ نامه بازرسی، صدور فاکتور و اخذ گواهی مبدا، بیمه کردن محصول تا مقصد و ارسال کالا به ترتیب انجام می شود. البته این مراحل برای صادرات به کویت به نسبت صادرات به کشورهای اروپایی بسیار سریع تر انجام می شود. در کنار تمامی مجوزها و مراحل ذکر شده، کارت بازرگانی یکی از مهمترین مدرکی مورد نیاز جهت انجام مبادلات تجاری است؛ در واقع بدون کارت بازرگانی، هیچ تاجری نمی تواند فعالیت تجاری خود را انجام دهد.

صادرات عسل به کویت

قیمت عسل در کویت

در نظر داشته باشید که عسل دارای فرآورده های گوناگونی می باشد که ازجمله مهمترین آنها می توان به موم، ژل رویال و غیره اشاره کرد. علاوه بر تنوع فرآورده ها، عوامل بسیار زیادی وجود دارند که می توانند بر روی قیمت عسل در کویت تاثیر مستقیم و غیر مستقیم بگذارند که یکی از این موارد هزینه ی مربوط به بسته بندی محصول است.
همانطور که می دانید یک بسته بندی جذاب، می تواند توجه اکثر مشتریان را در ویترین فروشگاه به سمت خود جلب نماید؛ از طرفی کویت کشور لوکسی است و شیک بودن بسته بندی محصول و رعایت استاندارد در این بسته بندی ها بسیار حائز اهمیت می باشد. در کنار هزینه بسته بندی، موارد دیگری همچون هزینه حمل و نقل، هزینه ترخیص کالا از گمرک، تعرفه گمرکی، هزینه های واسطه گری و غیره همگی مواردی هستند که می توانند بر روی قیمت عسل در کویت تاثیر بگذارند. بخاطر داشته باشید با اینکه صادرات عسل به کویت یکی از مهم ترین و ساده ترین نوع تجارت برای تجار ایرانی محسوب می شود اما باز هم سختی ها و مشقت های خاص خودش را دارد. یکی از بهترین راه هایی که می تواند از شما یک تاجر کاردرست و موفق بسازد، بروز نگه داشتن اطلاعات شما از شرایط و قوانین تجاری ایران و کشور مقصد خواهد بود.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

 

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

رایگان ثبت نام کنید و عضو شبکه ی بزرگ خریداران و فروشندگان محصولات کشاورزی ایران شوید

عضویت رایگان

پیمایش به بالا