صادرات زرشک

صادرات زرشک

صادرات زرشک

امروزه بسیاری از تاجران و بازرگانان مایل هستند که در زمینه  صادرات زرشک فعالیت کنند و سود زیادی به دست آورند. در واقع باید بدانید این کالا از آن دسته کالاهایی می باشد که تنها برخی از کشورها درخواست ارسال آن را دارند. بنابراین شما پیش از صادرات این کالا باید به خوبی کشورهایی که به این کالا نیاز دارند را شناسایی کنید.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

شما برای صادرات زرشک به ترکیه، صادرات زرشک به عراق و کشورهای دیگر باید به خوبی کیفیت زرشک های ارسال را در نظر داشته باشید. بهترین و با کیفیت ترین زرشک های تولید شده در کشور را باید برای صادرات انتخاب کنید تا مشتریان بیشتری به دست آورید. 

در واقع شما باید بدانید بسیاری از کشورها درخواست صادرات زرشک ایران را دارند، چرا که کیفیت زرشک های تولید شده ایرانی بسیار بالا می باشد. شما با این وجود بهتر است به خوبی بافت و نوع زرشک را پیش از صادرات به خوبی مورد بررسی قرار دهید تا بهترین نمونه آنها را صادر کنید. حجم صادرات زرشک به کشورهای ترکیه، عراق و … در انواع مختلف بسیار زیاد می باشد و شما باید به خوبی با انواع آنها آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین نمونه را به کشورهای دیگر ارسال کنید. بهتر است به خوبی در مورد نحوه صادرات این کالا اطلاعات لازم را داشته باشید تا بتوانید در کمترین زمان این کالا را به کشورهای دیگر ارسال کنید. 

صادرات زرشک

نحوه صادرات زرشک به کشورهای دیگر 

شما برای صادرات هر یک از انواع کالاها باید به خوبی در مورد نحوه صادرات آن کالا اطلاعات لازم را داشته باشید. برای صادرات زرشک هم باید به خوبی نحوه صادرات آن را بشناسید تا بتوانید بدون هیچ ایرادی کالای مورد نظر خود را به کشورهای دیگر ارسال کنید. دقت داشته باشید که برخی از موارد بسیار مهم در مورد نحوه صادرات کالا را بهتر است به خوبی تشخیص دهید. برخی از مهمترین و اصلی ترین این موارد عبارت می باشد از :

جذب مشتری زرشک در کشورهای خارجی 

شما در ابتدای صادرات زرشک به کشورهای خارجی باید به خوبی مشتریان این کالا را در آن کشورها شناسایی کنید. در واقع اگر شما اطلاعاتی در مورد مشتریان این کالا نداشته باشید نمی توانید سود خوبی از فروش و صادرات آن به دست آورید. بنابراین پیش از اینکه صادرات این کالا را آغاز کنید و اقدام به انجام دادن مراحل آن نمایید باید به خوبی مشتریان آن را شناسایی کنید. کارشناسانی که بازاریابی کالاها را در شرکت های بازرگانی انجام می دهند می توانند به بهترین نحو ممکن  شما را در این زمینه راهنمایی کنند. آنها به خوبی می توانند بازاریابی کالاهای صادراتی شما را انجام دهند. 

انتخاب نوع زرشک مناسب برای صادرات

زرشک انواع مختلفی دارد و هر یک از انواع آن هم دارای ویژگی های متنوعی است. شما برای صادرات زرشک باید به خوبی نوع آن را شناسایی کنید و یکی از انواع آن را که می خواهید خریداری کنید دقت داشته باشید که زمان انتخاب نوع زرشک برای صادرات بهتر است به خوبی نیازهای مشتری خود را مورد بررسی قرار دهید و هر یک از انواع آن را که انتخاب کردید با کیفیت ترین و بهترین نمونه اش را صادر کنید. 

صادرات زرشک

بسته بندی مناسب و اصولی کالا 

بسته بندی هر یک از کالاهای صادراتی اهمیت بسیار زیادی دارد و شما باید به خوبی این مورد را در نظر داشته باشید. دقت داشته باشید که بسته بندی زرشک هم برای صادرات اهمیت دارد و شما باید به خوبی با شیوه های بسته بندی آن آشنایی داشته باشید. بسته بندی این کالا باید بر اساس سفارش مشتری باشد که به شما ارائه داده است.  بنابراین بسته بندی کردن این کالا را باید بر اساس خواسته مشتری انجام دهید. بنابراین بهتر است به خوبی بسته بندی کالاها را انجام دهید.

تعیین کردن شیوه ارسال کالا 

شیوه ارسال کالا از دیگر نکاتی است که شما زمان صادرات زرشک باید به آن دقت داشته باشید. اینکه شیوه ارسال کالا را تعیین کنید اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید. برخی از انواع شیوه های ارسال را زمان صادرات کالا به درستی برای شما تعیین می کنند تا بتوانید حجم مشخص شده ای از کالا را با روش اصولی ارسال کنید. هزینه ای که خریدار باید برای خرید کالا پرداخت کند زمان ارسال کالا امکان دارد که افزایش پیدا کند.

آشنایی با هزینه های صادرات زرشک

تعرفه های گمرک برای صادرات زرشک از دیگر نکاتی است که شما زمان صادرات باید به آن دقت داشته باشید. جهت ترخیص کالا گمرک از شما هزینه هایی را دریافت می کند که شما باید به خوبی در مورد آن اطلاع داشته باشید. ترخیص کاران شرکت های بازرگانی ترخیص کالا که در این شرکت ها فعالیت دارند می توانند با کمترین هزینه و سریع ترین روش کالای شما را به کشور مورد نظر ارسال نماید. شما باید به خوبی هر یک از این هزینه ها را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید آنها را برای صادرات ارائه دهید.

بیمه کردن کالا 

برای ارسال کالا شما بهتر است یکی از شرکت های حمل و نقل را انتخاب کنید که کالای شما را بیمه می کند. در این صورت خیالتان راحت است که کالای ارسال شده شما در نهایت امنیت به دست مشتریان می رسد. اصول و شیوه های بیمه کردن کالا متنوع می باشد و شما باید به نسبت مدل کالایی که دارید به خوبی با این اصول آشنایی داشته باشید. برخی از کالاها امکان دارد که از حساسیت زیادی برخوردار باشند و شما باید آنها را بیمه کنید. البته که بهتر است بدانید بیمه نمودن زرشک هم حساسیت های خاصی دارد و شما باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید. 

آماده کردن مجوزهای مربوط به صادرات زرشک

از دیگر مواردی که اهمیت بسیار زیادی دارد و شما زمان صادرات زرشک باید به آن دقت داشته باشید دریافت کردن مجوزهای لازم و مربوطه می باشد. شما این مجوزها را باید از سازمان ها و ارگان هایی که در این زمینه فعالیت می کنند دریافت کنید. دقت داشته باشید که برای دریافت آنها باید حتما اقدام کنید در غیر این صورت نمی توانید کالاها را به کشورهای مورد نظرتان صادر نمایید. هر یک از این مدارک و مجوزهایی که شما دریافت می کنید زیر نظر گمرک قرار می گیرد و آنها به صورت کامل بررسی می شوند.  کارشناسانی که در شرکت های مدیریت صادرات فعالیت دارند می توانند انواع این مجوزها را برای صادرات کالای شما دریافت کنند و در کمترین زمان تحویلتان دهند. 

صادرات زرشک

صادر کردن فاکتور پروفرما 

 فاکتور پروفرما یکی از اصلی ترین و مهمترین فاکتورهایی می باشد که شما زمان صادرات زرشک باید به آن دقت داشته باشید. در این فاکتور هر یک از اطلاعاتی که مربوط به صادرات این کالا می باشد را می توانید مشاهده کنید. دقت داشته باشید که هر یک از اطلاعات مربوط به کالا در این فاکتور ثبت می شود و شما باید به خوبی آنها را مورد بررسی قرار دهید. اگر یکی از موارد اعلام شده در فاکتور زمان ارسال کالا رعایت نشود، مشتری می تواند کالا را قبول نکند. بر همین اساس باید به خوبی دقت داشته باشید که هر یک از بندهای آن را اجرا کنید. این فاکتور باید به امضاء دو طرف برسد و کارشناسانی که در این زمینه تخصص دارند آن را تهیه کرده و آماده سازند.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

 

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

رایگان ثبت نام کنید و عضو شبکه ی بزرگ خریداران و فروشندگان محصولات کشاورزی ایران شوید

عضویت رایگان

پیمایش به بالا