صادرات به کانادا

صادرات به کانادا

صادرات به کانادا

کشور کانادا در شمال قاره آمریکا واقع شده و دومین کشور بزرگ جهان از لحاظ وسعت محسوب می شود. بیشتر مساحت این کشور به علت مجاورت با قطب شمال و سرمای هوا، خالی از سکنه است. ایالات متحده آمریکا بزرگترین شریک تجاری برای کانادا است.جمعیت این کشور در حدود 35 میلیون نفر و از اقوام مختلف تشکیل شده است که بازار مناسبی برای ورود کالاهای مختلف و صادرات به کانادا فراهم کرده است. کشور ایران یکی از بزرگترین کشورهای صادرکننده محصولاتی مانند خرما، پسته و انجیر خشک محسوب می شود.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

صادرات پسته و صادرات خرما از ایران به سایر کشورها بسیار رواج داشته و به یکی از بزرگترین منابع درآمد صادراتی ایران تبدیل شده است که هم به کشورهای همسایه ای مانند عراق ، پاکستان ، ترکیه ، ارمنستان ، عمان و… و هم کشورهای اروپایی مانند آلمان و فرانسه همچنین کشورهای آمریکایی مانند کانادا کالا و خدمات صادر می نماید. صادرات به کانادا شامل اقلام مختلف کالاها مانند فرش ، پسته ، زعفران و هم شامل خدماتی مانند سرمایه گذاری در کانادا و حتی ارسال نیروی کار و … می باشد.

در این مقاله به مقررات صادرات به کانادا، شرایط لازم برای این امر و اقلام صادراتی می پردازیم.

صادرات خرما به کانادا

ایران با تولید سالانه بیش از یک میلیون و دویست هزار تن خرما یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده خرما در جهان بوده و در زمینه ی صادرات خرما پس از کشور مصر در جایگاه دوم قرار گرفته است. ایران با استفاده از پتانسیل تولید خرمای خود توانسته است به بازار مصرف این محصول در کشورهای مختلف راه پیدا کند.

کشورهای آسیایی و اروپایی از مهم ترین مشتریان ایران در این زمینه هستند. با توجه به نیاز روز افزون بازار های آمریکای شمالی و سرانه درآمدی مردم در این کشورها کانادا یک مقصد مناسب برای کالای ایرانی است و صادرات خرما به کانادا یکی از اهداف صادراتی مهم ایران به شمار می رود.

یکی از مهم ترین بخش های صادرات کالا که مشخص کننده ی سود تجارت در یکی بازار رقابتی است مربوط به خرید کالا در بازار مبدا می باشد!

 

خدمات باسکول

برای خرید و فروش بهترین کالاهای صادراتی ایران و همچنین اطلاع از  قیمت آن ها می توانید از بازار باسکول استفاده کنید.
با استفاده از شبکه ی تامین کنندگان و فروشندگان حاضر در بازار باسکول می توانید در هر ساعت از شبانه روز از بهترین تامین کنندگان استعلام قیمت بگیرید و یا با ثبت درخواست خرید از فروشندگان زیادی به صورت همزمان قیمت دریافت کرده و بهترین قیمت موجود در بازار را بیابید.

 

کالاهای صادراتی ایران به کانادا

صادرات به کانادا بیشتر از طریق دریایی و هوایی انجام می گیرد .
اقلامی که در صادرات به این کشور ارسال می گردد:
ایران به کشورهای مختلفی از جمله کشورهای همسایه مانند عراق و امارات و همچنین کشورهای آمریکایی مانند کانادا بر اساس نیاز بازار کالاهای زیادی صادر می نماید . صادراتی که به کانادا انجام می گیرد شامل موارد زیر می باشد :

صادرات خشکبار به کانادا

صادرات پسته به کشور کانادا

پسته یکی از مهم ترین کالاهای ایرانی موجود در بازار این کشور می باشد که همه ساله مشتریان ثابتی دارد و صادرات پسته نیز از رونق بسیار بالایی برخوردار است. چون کشور ایران یکی از کشورهای برتر در تولید و پرورش انواع خشکبارها به ویژه پسته می باشد ، این محصول را به کشورهای مختلف به ویژه کانادا ارسال می نماید و روز به روز بر مقدار این صادرات افزوده می گردد.

فرش های دستبافت

فرش های دستبافت از دیگر اقلام مهم در صادرات به کانادا می باشند .چرا که این نوع فرش ها در کشورهای دیگری مانند کانادا کمیاب و در عین حال بسیار گران می باشد و چون این نوع اقلام که از ایران صادر می گردند برای ساکنان کانادا ارزان تر از نمونه های آن در بازارهای آن کشور می باشد ، به همین دلیل مشتریان بسیار زیادی دارند .

 انواع خشکبارها و میوه های خشک

از دیگر محصولاتی که در بین اقلام صادراتی به این کشور وجود دارد ، صادرات انواع میوه های خشک و خشکبارها می باشد . چون درایران باغ های میوه و صنایع کوچک میوه های خشک وجود دارد ، این اقلام یکی از بیشترین مواردی است که به کشورهای دیگر از جمله کانادا صادر می گردد .

سبزی های خشک

از دیگر موارد و اقلام صادراتی به این کشور، انواع سبزی های خشک و معطر است که بیشتر در شهرهای شمالی ایران کاشت می شود . این نوع سبزی ها در بیشتر کارخانه های کانادا که انواع غذاهای آماده و سوپ های خشک سبزی تولید می نمایند ، بیشترین استفاده را دارند .

انواع ادویه جات

بیشتر ادویه هایی که در ایران کاشت می شود ، تقریبا با سلیقه ی بیشتر افراد سازگار می باشد و مرغوبیت بالای آن ها سبب شده است که در شمار اقلام صادرات به این کشور قرار گیرند .از جمله مصارفی که برای ادویه های وارد شده از ایران برای کانادایی ها وجود دارد ، در هتل ها ، رستوران ها ، صنایع مواد غذایی و … می باشد.

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

صادرات زعفران به کانادا

ایران ، یکی از بزرگترین تولیدکننده های زعفران می باشد که این محصول را به کشورهای دیگر نیز صادر می نماید. زعفران از اقلام معروف صادراتی ایران به این کشور می باشد که به صورت مستقیم و یا با واسطه کشورهایی مانند اسپانیا به این کشور صادر می شود.

صادرات ایران به کانادا

صادرات به کانادا

شاید سوالی که مطرح می شود ، این باشد که صادرات به کانادا یا کشورهای دیگر چه منافعی برای ایران دارد ؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت کشور کانادا به علت شرایط اقلیمی خود، یکی از بزرگترین کشورهای وارد کننده مواد غذایی می باشد. همین امر باعث ایجاد پتانسیل بالا برای کشورهای صادرکننده به کانادا از جمله ایران می باشد. ایران می تواند با استفاده از ظرفیت های موجود و به شرط رعایت استاندارد ها و کیفیت محصولات، به یکی از شریک های تجاری کانادا در سال های آینده تبدیل شود.

چگونگی صادرات به کانادا

نحوه صادرات کالا و فرآیند و روال سفارش کالای صادراتی مشخص و قوانینی تبعیت می کند. به طور معمول قبل از اینکه ثبت سفارشات در حجم زیاد انجام شود، از صادرکننده های کالاهای مربوط درخواست می نمایند که تعداد یا مقدار کمی از آن محصول را به عنوان نمونه برای آن ها ارسال نمایند تا در صورت رضایت اقدام به سفارشات بیشتر نمایند ، ضمن این که هر نمونه محصولی که برای واردکنندگان ارسال می گردد باید دارای توضیح روشنی درباره مشخصات کالاها ، فواید و کارایی آن ها باشد.

در صورت تایید سمپل و نمونه از سوی وارد کننده ها ، درخواست خرید آن محصولات داده می شود و صادر کنندگان اقدام به ارسال آن ها می نمایند. در این روند با استفاده از خدمات بیمه ای در صورت هرگونه ایجاد خسارت در مسیر رسیدن محموله، سازمان بیمه مربوطه بر طبق بیمه نامه کالا با برآورد خسارت و میزان آن نسبت به جبران اقدام می کند.

مطالب مرتبط:

خرمای مجول
صادرات به قطر
صادرات به امارات
صادرات به روسیه
صادرات خشکبار به اروپا
صادرات خرما به امارات
انواع خرمای صادراتی ایران

نکاتی مورد نظر در صادرات کالا

در هنگام صادرات به کانادا یا کشورهای دیگر ، باید نکاتی رعایت شود:

1 . از دیگر مواردی که در صادرات به این کشور باید رعایت گردد ، این است که بسته بندی کالاها باید کاملا با دقت انجام گیرد . مثلا اگر کالاها مواد غذایی باشد ، باید طوری بسته بندی گردند که در معرض رطوبت قرار نگیرند ، سبزی ها در دو نوع بدون هوا و با هوا بسته بندی می گردند.

2 . صادرکنننده ها برای آن که هزینه های حمل و نقل کالاها و اقلام صادرات به این کشور را کاهش دهند ، می توانند از بسته بندی های کوچک به جای بسته بندی های بزرگ و جا گیر استفاده نمایند.

3 . از دیگر نکات صادرات به این کشور این است باید شماره کالاهای ارسالی بر روی بسته بندی آن ها درج شود.

4 . همچنین بر روی محصولات و اقلام صادراتی می بایست مشخصات کامل کالاهای داخل بسته بندی مانند نام آن کالا ، وزن آن ها و تاریخ تولید و انقضای آن محصولات در شود.

5 . از دیگر نکاتی که در صادرات به این کشور باید رعایت شود ، این است که محصولاتی که ارسال می گردند ، باید کمترین میزان افزودنی ها را داشته باشند.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

رایگان ثبت نام کنید و عضو شبکه ی بزرگ خریداران و فروشندگان محصولات کشاورزی ایران شوید

عضویت رایگان

پیمایش به بالا