خرید از چین

خرید از چین

خرید از چین

امروزه کشور چین به یکی از ابر قدرت های صادرات جهانی بدل گشته است که خرید از چین بیش از پیش رونق یافته و مراکز مختلفی اقدام به خرید از این کشور می نمایند. اجناس چینی می توان گفت بیش از ۵۰ درصد بازار ایران را تصاحب نموده اند که کالاهای آنها نیز در درجه بندی های مختلف در نظر گرفته شده اند.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

خرید از این کشور به انواع مختلفی تقسیم می شود که خود شخص نیز می تواند به صورت مستقیم اقدام به خرید نماید. کشور چین به عرضه کالا با کمترین قیمت شهرت یافته است و بسیاری از اجناس تولیدی خود را به سراسر دنیا صادر می نماید. یکی از مزایایی که در هنگام خرید کالا از وب سایت های اینترنتی شامل حال شما خواهد شد ارسال رایگان محصول می باشد که سبب جلب توجه بسیاری شده است. جهت خرید مراکز مختلفی در حال فعالیت میباشند که وب سایت های اینترنتی می تواند بهترین انتخاب برایتان بوده باشد.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب واردات ایران  را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

نکات کلیدی در خرید از چین

بسیاری کالا های چینی را بی کیفیت می شناسند که این باور در نتیجه واردات کالا های نامرغوب چینی می باشد چرا که محصولات چینی نیز حرفی برای گفتن دارند که می توانید از طریق خرید مستقیم از چین بهترین انتخاب را داشته باشید. با خرید از کشور چین می توانید اقلام مختلفی را هدف قرار دهید که در قیمت نیز صرفه جویی خواهید کرد. از جمله اقلامی که می توانید از این کشور خرید نمایید می توان به اسباب بازی، لوازم تزئینی، ظروف، لباس، کیف، کفش و… اشاره کرد که تمامی محصولات آن ارزان تر از سایر نقاط جهان خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب واردات کالا از چین  را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

باید مراقب اجناس تقلبی در این کشور باشید چرا که بسیاری از اجناس چینی کپی دیگری نیز دارند که بی کیفیت تر از محصول اصلی بوده و به همان شکل خواهند بود به همین منظور باید مراکزی را برای خرید انتخاب نمایید که از کیفیت محصولات آن اطمینان داشته باشید. برای خرید از کشور چین می توانید به صورت حضوری به این کشور سفر نمایید که طبیعتا برای افراد عمده فروش به صرفه می باشد و کسانی که قصد خرید اقلام تکی دارند به صرفه نخواهد بود. به همین منظور وب سایت های متنوعی در این زمینه فعالیت می نمایند که شما می توانید از میان آنها بهترین مورد را انتخاب نمایید. خدمات این سایت های فروش با یکدیگر متفاوت می باشد چرا که مثلا؛ برخی خدمات پس از فروش نیز ارائه می دهند و یا در برخی از این وب سایت ها هزینه حمل کالا بر عهده فروشنده می باشد.

خرید از چین

فروشگاه اینترنتی چین

نکته قابل توجهی که حتما باید در خرید از چین مد نظر داشته باشید کیفیت و جنس محصول می باشد که بهتر است بهترین جنس را جهت خرید از چین انتخاب نمایید. از جمله سایت های معتبر جهت خرید از چین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از سایت علی اکسپرس در خرید از چین

جالب است بدانید که سایت علی اکسپرس در کشور چین تاسیس شده است که این وب سایت زیر مجموعه و وابسته وب سایت علی بابا می باشد. در این فروشگاه اینترنتی که برای تمامی کشور های آسیا در نظر گرفته شده است می توانید به خرید از چین مشغول شوید که تمامی اجناس را می توانید مشاهده نموده و پس از اینکه از مشخصات دقیق و قیمت آن اطلاع یافتید اقدام به خرید نمایید. از ویژگی های این وب سایت می توان به ارسال رایگان آن اشاره کرد که البته متاسفانه این امکان برای ایران قطع شده است و سفارشات این سایت به یکی از کشور های همسایه ایران ارسال شده و سپس به ایران وارد و به دست مشتری می رسد. تمامی اجناس قرار داده شده در این وب سایت از جنس مطلوب بوده و می توانید با خیالی راحت از آن خرید نمایید.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب واردات گوشی از چین را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

سایت دی اچ گیت خرید مستقیم قطعات الکترونیکی از چین

اگر بخواهیم به یکی دیگر از وب سایت های فعال در زمینه خرید از چین اشاره کنیم نباید سایت دی اچ گیت را از قلم بیندازیم. لازم به ذکر است که سایت دی اچ گیت نیز کل کشور های آسیا را در سلطه خود قرار داده است که مردم می توانند از هر نقطه از این قاره اقدام به خرید از کشور های هم قاره خود نمایند. در این سایت می توانید انواعی از وسایل و تجهیزات دیجیتالی و برقی را مشاهده نمایید که قیمت آنها نیز مناسب خواهد بود. تمامی محصولات این وب سایت از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و فروش زیادی دارند. در برخی روزهای سال شاهد ارائه تخفیف در این وب سایت خواهیم بود که این دوران بهترین زمان خرید از چین خواهد بود چرا که در این وب سایت ها تخفیف ۱۰ الی ۴۰ درصدی محصولات را نیز شاهد خواهید بود.

سایت بنگ گود از راه های خريد مستقيم از چين

اگر بخواهیم به یکی از سایت های معتبر خرید از چین اشاره کنیم قطعا سایت بنگ گود در راس قرار خواهد گرفت. این وب سایت معتبر ترین سایت چینی در زمینه های مختلف می باشد که از آن می توانید انواع کالاهای چینی را خریداری نمایید. بخش اصلی فروشگاه این وب سایت به پوشاک اختصاص داده شده است که می توانید برای هر سنینی پوشاک خریداری نمایید. از این وب سایت می توانید با کیفیت ترین محصول را با کمترین قیمت خریداری نمایید که قطعا با یکبار خرید مشتری دائمی آن خواهید شد. خرید از این وب سایت مزایای بسیاری خواهد داشت که از جمله مزایای آن می توان به ارسال در کمتر از ۲ روز اشاره کرد.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب واردات بدلیجات از چین را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

سایت دیل اکستریم

سایت دیل اکستریم یکی از وب سایت های خرید از چین می باشد که از این وب سایت می توانید لوازم جانبی، لوازم ورزشی، لوازم الکترونیکی و… را خریداری نمایید. اسم این سایت برای همگان آشنا می باشد چرا که این وب سایت بزرگترین وب سایت در این زمینه می باشد که کالاهای خود را به تمام دنیا ارسال می کند. خرید از این وب سایت برای مردم تمامی کشور های جهان امکان پذیر می باشد که ارسال آن به تمام نقاط جهان رایگان می باشد.

لازم به ذکر است که خرید از چین تنها از این وب سایت ها امکان پذیر نمی باشد چرا که می توانید از تمامی وب سایت های معتبر چینی که کارت اعتباری قابل قبول آنهاست اقدام به خرید نمایید.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مطلب تجارت با چین را مطالعه کنید.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

رایگان ثبت نام کنید و عضو شبکه ی بزرگ خریداران و فروشندگان محصولات کشاورزی ایران شوید

عضویت رایگان

پیمایش به بالا