حمل بار از هند به ایران

حمل بار از هند به ایران

حمل بار از هند به ایران

آیا به حمل بار از هند به ایران تمایل دارید؟ برای حمل بار از هند به ایران یا هر کشور دیگری، لازم است یک سری شرایط و اصول را دنبال کرده و پیرو دستورات و قوانین گمرکی این کشور عمل کنید. موضوعی که وجود دارد این است که برای حمل بار از نقطه جهان به نقطه دیگر، آشنایی با روش‌های حمل و انتقال بار مورد نظر حرف اول را می‌زند. پس باید بدانید که چگونه می‌توان در سریع‌ترین زمان و با کمترین هزینه جهت انتقال محموله مورد نظر خود از نقطه‌ای به نقطه دیگر جهان اقدام کنید.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

بهترین کاری که می‌توانید برای حمل بار از هند به ایران انجام دهید، هماهنگ کردن کارها با شرکت‌های حمل و نقل بین المللی است. این شرکت‌ها که با تمامی قوانین و اصول حمل بار آشنا هستند، محموله مورد نظر شما را به شکل کاملا قانونی به هر نقطه‌ای که مد نظر دارید منتقل خواهند کرد. البته انتخاب یک شرکت حمل بار مطمئن می‌تواند کمی سخت و زمان‌بر باشد.‌ با این حال انتخاب یک شرکت مطمئن و معتبر ارزش وقت گذاشتن را خواهد داشت و از این رو شما مطمئن خواهید بود که محموله مورد نظرتان بدون هیچ نقص و ایرادی به مقصد منتقل می‌شود.

حمل بار از هند به ایران

یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های انتخاب این شرکت‌های حمل بار، آشنایی این مراکز با قوانین حمل و انتقال بار در سطح بین الملل می‌باشد؛ پس می‌توانید مطمئن باشید که حمل محموله مورد نظر شما، کاملا قانونی و با در نظر داشتن شرایط انجام خواهد شد. همچنین این که یک شرکت حمل بار معتبر می‌داند که بهترین روش برای انتقال یک محموله از هند به ایران چه روشی است و در نتیجه از این روش برای انتقال سریع و بی خطر بار از هند به ایران وارد عمل خواهد شد. پس با در نظر گرفتن مزایای حاصل از انتخاب شرکت‌های حمل و نقل بین المللی، می‌توانید محموله مورد نظر خود را در سریع‌ترین زمان و بهترین شرایط از هند به ایران منتقل کنید.

روش‌های حمل بار از هند به ایران

همانطور که گفته شد در صورتی که تجربه‌ای در حمل بار از هند به ایران ندارید، همکاری با شرکت‌های حمل و نقل بین المللی که به تمامی اصول و شرایط حمل بار واقف هستند می‌تواند کمک بزرگی برای شما باشد. این شرکت‌ها روش‌های مختلف حمل بار از هند به ایران را می‌شناسند و در نتیجه بهترین روش را برای حمل بار انتخاب می‌کنند. اما سوال اصلی این است که برای حمل بار از هند از چه روش‌هایی استفاده می‌شود؟ به طور کلی روش‌های حمل و انتقال بار در سراسر نقاط جهان عبارتند از روش دریایی، جاده‌ای، ریلی و هوایی.

برای حمل بار از هند به ایران عموما از دو روش استفاده می‌شود، حمل بار به شکل هوایی و حمل بار از طریق دریا. یکی از سریع‌ترین روش‌ها برای واردات از هند، روش هوایی است که البته به عنوان مرسوم‌ترین روش حمل بار از هند نیز شناخته می‌شود. البته روش انتقال بار را باید با توجه به نوع باری که قصد واردات آن را دارید، انتخاب کنید؛ انتقال بعضی از محموله‌ها به روش هوایی امکان پذیر نیست و ممکن است برای شما حامل خسارت‌های جبران ناپذیری باشد. این موضوع در مورد روش دریایی نیز صدق می‌کند. برای مثال محموله‌های خوراکی که تاریخ انقضایی مشخص دارند، بهتر است در سریع‌ترین زمان به مقصد برسند. در غیر این صورت امکان فاسد شدن این مواد غذایی وجود خواهد داشت و خسارات وارده بسیار زیاد خواهد بود.

طبق قوانین حمل و نقل بین المللی، امکان ارسال بعضی از محموله‌ها با روش‌های خاص انتقال بار وجود ندارد؛ مثلا بعضی از کالاها که به عنوان کالاهای خطرناک شناخته می‌شوند را نمی‌توان با روش هوایی به نقطه مورد نظر خود منتقل کرد. همچنین باید وزن بار و ابعاد آن را نیز در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین روش برای حمل آن از هند به ایران را انتخاب کنید؛ مطمئنا وزن و ابعاد بعضی محموله‌ها به قدری است که امکان انتقال آن با روش هوایی وجود ندارد و بهتر است از روشی دیگر برای انتقال محموله مورد نظر استفاده شود. باید اشاره کرد که حمل بار از هند به ایران به دو شکل انجام می‌شود؛ در حالت اول محموله مورد نظر به شکل مستقیم به ایران رسیده و در حالت دوم به شکل غیر مستقیم و با گذشتن از چند نقطه مختلف به مقصد نهایی خواهد رسید.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مطلب اسناد حمل و نقل بین المللی را مطالعه کنید.

نکات مهم در رابطه حمل بار از هند به ایران به شکل دریایی

یکی از روش‌های مرسوم برای حمل بار از هند به ایران، روش دریایی است. از آنجا که روش هوایی به عنوان سریع و مطمئن‌ترین روش حمل بار از هند به ایران شناخته می‌شود، هزینه‌ای که به همراه دارد به نسبت سایر روش‌ها بیشتر خواهد بود و در نتیجه استفاده از این روش ممکن است برای شما گران تمام شود. در این شرایط روش دریایی که هزینه‌ای بسیار مناسب و مقرون به صرفه برای حمل و انتقال محموله‌های مختلف از هند به ایران دارد، روشی بسیار عالی می‌باشد. موضوعی که وجود دارد این است که حمل بار از طریق دریا بسیار زمانبر است و در صورتی که تمایل دارید محموله مورد نظرتان در زمانی سریع به مقصد برسد، باید به طولانی بودن مدت انتقال بار با استفاده از روش دریایی توجه داشته باشید.پس می‌توان گفت که انتخاب این روش از حمل بار تحت تاثیر عواملی همچون حداکثر زمان لازم برای حمل بار و همچنین بودجه‌ای که می‌خواهید برای حمل بار از هند به ایران کنید قرار دارد.

با این حال با انتخاب روش دریایی برای انتقال یک محموله از هند به ایران، لازم است به یک سری نکات توجه داشته باشید؛ انتخاب یک کانتینر با ابعاد و اندازه مناسب برای بارگیری و بسته بندی محموله مورد نظر شما یکی از مهم‌ترین مواردی است که برای حمل بار از هند به ایران از روش دریایی در نظر داشته باشید. با توجه به تولید و عرضه انواع مختلف کانتینرها در ابعاد بزرگ و کوچک، انتخاب استانداردترین نوع کانتینر کار چندان پیچیده‌ای نخواهد بود. باید توجه کنید که حمل بار با روش دریایی از هند به ایران حداکثر 1 ماه زمان می‌برد؛ لذا در صورتی که رسیدن محموله در زمانی سریع به مقصد مورد نظرتان برای شما مهم می‌باشد، بهتر است روش دریایی را انتخاب نکنید و از روش حمل بار هوایی استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مطلب انواع کانتینر را مطالعه کنید.

حمل بار از هند به ایران

هزینه حمل بار از هند به ایران چقدر است؟

موضوع مهمی که برای انتقال بار از هند به ایران یا ار نقطه دیگری از جهان باید مد نظر قرار گیرد، هزینه کلی حمل بار می‌باشد. هزینه حمل بار از هند به ایران تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. از جمله این عوامل می‌توان به روش حمل بار اشاره کرد؛ همانطور که گفته شد از آنجایی که روش هوایی یکی از سریع‌ترین روش‌ها برای حمل بار از هند است، هزینه مورد نیاز برای انتقال بار با استفاده از این روش نیز زیاد است و در صورتی که می‌خواهید برای انتقال محموله مورد نظر خود کمتر هزینه کنید، بهتر است از روش دریایی استفاده کنید. از جمله عوامل مهم و تعیین کننده دیگر هزینه کلی واردات بار از هند به ایران، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع محموله
  • ابعاد محموله و وزن آن
  • فاصله کلی مسیر انتقال
  • هزینه‌های کلی مربوط به ترخیص کالا از گمرک
  • بیمه محموله
  • هزینه‌های تعیین شده برای انتقال محموله با توجه به قوانین اینکوترمز

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

 

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

رایگان ثبت نام کنید و عضو شبکه ی بزرگ خریداران و فروشندگان محصولات کشاورزی ایران شوید

عضویت رایگان

پیمایش به بالا