ثبت شرکت در عمان

ثبت شرکت در عمان

ثبت شرکت در عمان

کشور عمان که یکی از کشورهای واقع شده در قسمت شرقی شبه جزیره عربستان می باشد و پایتخت این کشور عرب نشین ، شهر مسقط می باشد و یکی از کشورهایی است که دارای وضعیت اقتصادی مناسبی می باشد. بیشترین سرمایه گذاران ترجیح می دهند که به ثبت شرکت در عمان بپردازند چرا که این کار مزایای زیادی را برای آن ها به همراه دارد.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

عمان جمعیتی بیش از چهار میلیون و هشتصد هزار نفر دارد و زبان رسمی ساکنان این کشور عربی و واحد پول آن ریال عمان است که در  ردیف یکی از با ارزش ترین واحدهای پولی جهان قرار دارد. روابط اقتصادی و سیاسی بسیار پایداری ما بین ایران و عمان برقرار است و در سال های اخیر صادرات به عمان در بین بازرگانان ایرانی مورد توجه قرار گرفته است. به خصوص صادرات میوه به عمان و دیگر مواد غذایی که با استقبال مردم این کشور نیز مواجه شده است. صادرات زعفران به عمان از گذشته از سوی ایران انجام می شده و با رشد بنادر و منطقه های آزاد و اقتصادی عمان برای صادرات به دیگر کشور ها با رشد همراه بوده است. در بخش خرما نیز بسیاری از بازرگانان ایرانی با استفاده از همین زیر ساخت ها اقدام به صادرات خرما به دیگر کشور ها از مبدا عمان می کنند که باعث رشد صادرات خرما به عمان از سوی ایران شده است.  به علت ثبات بالای این کشور و روابط حسنه با دیگر کشورهای جهان یکی از کارهایی که امروزه بیشتر سرمایه گذاران ایرانی و دیگر کشورها انجام می دهند شرکت تاسیس می نمایند تا بتوانند به راحتی با دیگر کشورها مراودات مالی و تجاری داشته باشند. تاسیس شرکت در عمان یکی از اقدامات رایج در بین سرمایه گذاران و تجار ایرانی می باشد.

درادامه این مقاله به نحوه ثبت شرکت درعمان ، مراحل انجام کار ، مزایای این کار و مدارک مورد نیاز برای انجام آن می پردازیم .

مراحل ثبت شرکت در عمان

برای ثبت شرکت در عمان باید مراحلی را پشت سر گذاشت که این مراحل به صورت زیر می باشند :

1 . در ابتدای کار تاسیس شرکت در عمان می بایست که حساب بانکی مختص آن شرکت افتتاح شود و نیز مبلغی را به عنوان مبلغ کارو مختص شرکت در آن سپرده گذاری گردد.

2 . دومین مرحله از مراحل ثبت شرکت در عمان این است که می بایست با مراجعه به امور مالیاتی عمان نسبت به انجام کارهای ثبت نام اقدام نمود .

3 . کلیه کارمندانی که قرار است در شرکت تاسیس شده استخدام شوند، می بایست قبل از هرچیز به استخدام اداره کل تامین اجتماعی عمان درآیند .

4 . از دیگر مراحل تاسیس شرکت در عمان این است که باید طرح تجاری که به تایید اداره کل ثبت شرکت های عمان رسیده باشد، تحویل داده شود .

5 . در گام آخر از ثبت شرکت در عمان می بایست برنامه ریزی های لازم برای تاسیس شرکت در اداره ثبت شرکت های تجاری عمان انجام گیرد، یعنی باید کلیه کارهای مربوط به خلاصه ی کارهای اجرایی هزینه های ثبت اولیه و نهایی شرکت و … باید به طور کامل ثبت گردند .

ثبت شرکت در عمان

مدارک و شرایط ثبت شرکت در عمان

مدارکی که برای ثبت شرکت در عمان نیاز است به شرح زیر قابل بیان می باشند :

1 . یک قطعه عکس 4*3 که کاملا تمام رخ باشد .

2 .  از دیگر مدارک لازم برای ثبت شرکت در عمان نمونه ی اسکن شده از پاسپورت شخصی که قصد این کار را دارد و تمامی شرکای تجاری او برای این کار .

3 . تحویل گواهی که بر سوابق خوب افراد دلالت داشت باشد یعنی بر طبق آن گواهی مشخص گردد که شخص یا اشخاص هیچ گونه سوابق کیفری ندارند .

4 . از دیگر مدارک لازم برای ثبت شرکت در عمان این است که پرینت کاملی از وضعیت شش ماهه حساب بانکی شخص یا اشخاص تحویل دهند .

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مطلب تجارت با عمان را مطالعه کنید.

اقامت عمان از طریق ثبت شرکت

ثبت شرکت در عمان دارای مزایای زیادی برای سرمایه گذاران ایرانی می باشد :

1 . از مزیت های ثبت شرکت در عمان این است که افراد و سرمایه گذاران این امکان را می دهد که بتوانند حق اقامت را بگیرند .

2 . از دیگر مزیت های این کار این است که می توان می توان حساب های بانکی بین المللی را افتتاح نمود .

3 .از دیگر مزیت های تاسیس شرکت در عمان این است که این کار برای کشورهایی که عضو شوراهای بین المللی مانند شورای همکاری خلیج فارس می باشند ، برای انجام این کار مجاز می باشند .

4 . این کار به اشخاصی که قصد تاسیس شرکت دارند کمک می نماید که به راحتی بتوانند از حقوقی مانند حق مالکیت خارجی ، معافیت های مالیاتی چندین ساله ، حمایت هایی که در کشور مقصد وجود دارد، بهره مند گردند .

5 . اگر تاسیس شرکت در عمان به صورت محدود انجام گیرد ، از پرداخت سود سهام و مالیات اضافه معاف می گردد .

6 . چون کشور عمان یکی از کشورهای بسیار موفق می باشد و تولیدات داخلی بسیار بالایی دارد ، داشتن هرگونه رابطه ی تجاری مانند تاسیس شرکت برای کشورهایی مانند ایران بسیار پرسود می باشد .

7 . از دیگر مزیت های ثبت شرکت در عمان این است که هزینه های زندگی و کار کردن برای افراد بسیار کمتر از کشورهای دیگر می باشد و نیز کارگران می توانند حقوق بالاتری دریافت نمایند که این خود یه نکته ی مثبت برای تاسیس شرکت محسوب می گردد .

مطالب مرتبط:

خرمای مجول
صادرات به قطر
صادرات به امارات
صادرات به روسیه
صادرات خشکبار به اروپا
صادرات خرما به امارات
انواع خرمای صادراتی ایران

تاسیس شرکت در عمان

ثبت شرکت در عمان نیازمند قوانین خاصی می باشد که از جمله این قوانین این است که :

1 . طبق قانون های کار کشور عمان، برای سرمایه گذاری باید شرکای ایرانی هفتاد درصد از سرمایه آن را تکمیل نمایند 

2 . افرادی که قصد ثبت شرکت در عمان را دارند باید قبل از هرچیز مجوز لازم برای این کار را از وزارت بازرگانی عمان بگیرند .

3 . حداقل سرمایه ای که سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در عمان باید داشته باشند ، براساس پول کشور عمان می بایست پانصد هزار ریال باشد .

4 .از دیگر قوانینی که برای تاسیس شرکت در عمان باید رعایت گردد ، این است که سرمایه گذاران ایرانی باید هر سال هزینه ای به عنوان حق اسپانسر عمانی پرداخت کنند .

5 . برای تاسیس مجدد و تمدید مجوزها و پروانه کار در شرکت های تاسیس شده در عمان می بایست هرپنج سال یک بار برای این کار اقدام نمود .

6 . هزینه های ثبت شرکت در عمان برای کسانی که قصد گرفتن مجوز برای تاسیس شرکت را دارند، باید گواهی لازم برای این کار را از سازمان های تجاری کسب نمایند که این مجوز به افرادی داده می شود سرمایه ای بیش از صد و پنجاه هزار ریال ( براساس واحد پولی عمان که ریال می باشد ) داشته باشند ، چرا که نداشتن این گونه مجوزها به افراد سرمایه گذار اجازه ی هیچ گونه فعالیت و ثبت کاری نمی دهد .

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

 

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

رایگان ثبت نام کنید و عضو شبکه ی بزرگ خریداران و فروشندگان محصولات کشاورزی ایران شوید

عضویت رایگان

پیمایش به بالا