ثبت شرکت در روسیه

ثبت شرکت در روسیه

ثبت شرکت در روسیه

کشور روسیه واقع شده در نیم کره شمالی و بزرگ ترین کشور در جهان از لحاظ وسعت می باشد. شرایط اقتصادی و ثبات سیاسی این کشور باعث شده است که یکی از پایگاه های تجاری برای بازرگانان باشد. روسیه با جمعیتی بالغ بر 147 میلیون نفر یکی از بازارهای مناسب برای سرمایه گذاری و تجارت است. به دلیل شرایط اقلیمی روسیه و تولید کم مواد غذایی، صادرات به روسیه از پتانسیل بالایی برخوردار است و بسیاری از بازرگانان برای فعالیت در این کشور اقدام به ثبت شرکت در روسیه می کنند.

به علت ارتباط اقتصادی و تجاری بین دو کشور ایران و روسیه  در این سال های اخیر باعث شده که که تاجران ایرانی به فکر ثبت شرکت در روسیه باشند هر چند که این کار بسیار منطقی و دارای آینده شغلی بالایی است.

یادآوری می کنیم که اگر واقعا قصد تاسیس شرکت را دارید و می توانید طبق قوانین ثبت شرکت روسیه آن را نگهداری نمایید و طبق قوانین مالیاتی این کشور پیش بروید باید به نکات لازمی که در این مقاله به شما در ثبت شرکت در روسیه می گوییم با دقت عمل کنید تا دچار مشکل نشوید.برای اقامت گرفتن اگر قصد دارید ثبت شرکت در روسیه  انجام دهید هزینه ی بالایی را می پذیرد پس اگر قصدتان فقط اقامت است بدون ثبت شرکت در روسیه نیز می توانید اقامت بگیرید.

انواع ثبت شركت در روسيه و هزینه ثبت شرکت در روسیه

ثبت شركت با مسؤليت محدود در روسیه با نام كوتاه روسي OOO

یکی از پرطرفدارترين نوع شركت ها در کشور روسیه می باشد که مدت زمان ثبت شرکت در روسیه با این نوع حدود یک هفته طول می کشد،شما باید با یک سرمایه اولیه 10 هزار روبل شرکت را تاسیس کنید و 50 نفر می توانند در این شرکت سهام دار باشند و طبق قانونی که در کشور روسیه حاکم است بیش از یک نفر می تواند مدیرعامل بشود. 

ثبت شركت سهامي خاص در روسیه  با نام كوتاه روسي AO

در ثبت شرکت در روسیه با این نوع باید سرمایه اولیه 10 هزار روبل را داشته باشید تعداد سهامدار هیچ محدودیتی ندارد و مدت زمانی که به ثبت شرکت نیاز دارید حدود 3 هفته می باشد.

شركت سهامي عام در روسیه با نام كوتاه ПАО

در این نوع از ثبت شرکت حدود چهار ماه زمان می برد و سرمایه اولیه جهت ثبت در حدود 100 هزار روبل است تعداد سهامداران نیز نامحدود هستند.

شركت شخصي در روسیه با نام كوتاه روسي ИП

در ثبت شرکت در روسیه با این نوع شرکت به هیچ سرمایه ی اولیه نیاز نیست و به کمک یک فردی که تابعیت روسیه دارد و یا کسی که دارای اقامت دائم است می تواند خیلی سریع با ارائه نمودن شماره مالیاتی خودش این شرکت را ثبت کند.

در مورد انواع شرکت هایی که در بالا ذکرکردیم نوع مسؤلیت محدود هم برای اتباع خارجی و هم برای خود روسی ها بسیار مناسب است. وقتی که ثبت شرکت در روسیه انجام شد باید هر سه ماه یک بار اظهارنامه مالیاتی شرکت به اداره مالیات داده شود حتی اگر هیچ گونه فعالیتی نداشته باشد یعنی هیچ گردش مالی یا سود و درآمدی نداشته باشد در هر صورت باید مالیات صفر شود.  

نکته: یکی از امتیازاتی که همکاران ما در تهران می توانند به شما کمک کنند این است که شما حتی بدون سفر به کشور روسیه می توانید مدارک لازم جهت ثبت شرکت در روسیه تحویل دهید تا عملیات شما را به نحو احسنت انجام دهند و مدارک را به مسکو ارسال نمایند.ولی توصیه می شود یک سفر به کشور روسیه داشته باشید. 

مطالب مرتبط:

خرمای مجول
صادرات به قطر
صادرات به امارات
صادرات به روسیه
صادرات خشکبار به اروپا
صادرات خرما به امارات
انواع خرمای صادراتی ایران

مراحل ثبت شركت در روسیه با مسؤليت محدود

   در این زمینه می توانید با یک مشاور یا یک کارشناس حقوقی و حسابدار روس مشورت کنید جهت انتخاب بهترین سیستم مالیاتی و کد های مربوط به فعالیت های تجاری شرکت و….

  1.   انتخاب کردن یک نام مناسب براي ثبت شركت در روسیه، این نام می تواند به هر زبانی باشد حتی تکراری 
  2.   كارشناس حقوقي ما و مدير عامل انتخاب شده در دفترخانه حضور یابد،( ناتاروس )
  3. یک مترجم رسمي در دفترخانه حاضر شود ( مترجم باید داراي مدرك مترجمي از سوی ما باشد )
  4.   توسط یکی از كارشناسان ما مدارك تنظيم و به اداره ماليات و اداره ثبت ارايه شود
  5.   بعد از گذشت يك هفته تمامی مدارك شركت به همراه اساسنامه آماده می شود
  6.   سفارش مهر برای شركت که با دو زبان انگلیسی و روسی توسط همکاران ما ارائه می شود 
  7.   برای افتتاح حساب و معرفي کردن امضا مدير عامل باید در بانک به همراه کارشناس حقوقی از سوی ما حضور یابد

مدارك لازم برای ثبت شركت در روسیه با مسؤليت محدود

   اگر مدیرعامل ایرانی باشد باید پاسپورت ترجمه شود 

   پاسپورت سهامداران ترجمه شود

  جهت ثبت شركت در روسيه سعی کنید ويزای تجاری داشته باشید. 

هزينه ثبت شركت در روسیه

هزینه تاسیس با مسؤلیت محدود متاسفانه با تبلیغات فراوانی که دارد و افرادی که در این زمینه تخصص کافی را ندارند قول پایین ترین قیمت را می دهند اما در طول مراحل هزینه های جانبی را دریافت می کنند که حتی ممکن است گرانتر هم شود که حتی ممکن است در تنظیم مدارک اشتباهاتی انجام شود.پس لطفا در این موارد دقت کافی داشته باشید.

بابت تاسيس و ثبت شركت در روسیه که توسط گروهی از كارشناسان حقوقي روس کمپانی عملیاتی انجام می شود که باید در قبال آن مدارکی که در پایین به آن اشاره می کنیم تحویل دهیم و هزینه کل در خصوص مترجمی و هزینه های دفترخانه و عوارض به ارگان دولتی پرداخت می شود. 

    اقدامات و هزینه ها:

    مترجم رسمي

    هزينه هاي مربوط به دفتر خانه یا محضر ( ناتاريوس )

    سفارش دادن مهر شركت ( يك عدد )

    برای سفر به روسيه یک دعوتنامه تجاري به صورت يك ماهه صادر می شود برای حضور در ترانسفر فرودگاهي و روز محضر 

    مدارك را تنظيم و آماده به اداره ماليات و ثبت ارايه دادن

    با حضور مدير عامل یک حساب بانكي افتتاح  شود و درخواست كارت هاي اعتباري ويزا و همچنین مستر كارت در يک بانک روسی انجام شود ( پیشنهاد ما ازبر بانک است )

    استخدام یک مدير عامل موقت روس ( در مواردی که نياز باشد ) (البته اگر این شخص را خود شما انتخاب کنید و معرفی نمایید از هزینه کل زیر کسر خواهد شد.)

    یکی از مدارک ضروری که کد بیمه شخصی می باشد و از اداره بازنشستگی دریافت می شود (اسنیلس)

    اخذ كد مالياتي و داشتن آن الزامی است  (ای ان ان)

    خريد یک آدرس حقوقي به مدت زمان یازده ماه، اگر خود شما این آدرس را داشته باشید از هزینه کل زیر کسر می شود.

    هزينه كل خدماتی که در بالا ذکر کردیم و با سود شرکت و به طور نهائی تقریبا 1750 دلار می شود که برای مدیر عامل و سهامداران محسوب می شود

خدمات باسکول

برای خرید و فروش بهترین کالاهای صادراتی ایران و همچنین اطلاع از  قیمت آن ها می توانید از بازار باسکول استفاده کنید.
با استفاده از شبکه ی تامین کنندگان و فروشندگان حاضر در بازار باسکول می توانید در هر ساعت از شبانه روز از بهترین تامین کنندگان استعلام قیمت بگیرید و یا با ثبت درخواست خرید از فروشندگان زیادی به صورت همزمان قیمت دریافت کرده و بهترین قیمت موجود در بازار را بیابید.

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

شما هم به جمع فروشندگان موفق باسکول بپیوندید!

با پیوستن به مجموعه بزرگ خریداران و فروشندگان عمده از سراسر کشور در باسکول با دنیایی جدید از فرصت‌های ویژه و خریداران بالقوه انواع کالا در صنایع مختلف روبرو می‌شوید. فرقی نمی‌کند شما کارخانه‌ تولیدی دارید یا محصولات تخصصی خود را در منزل تولید می‌کنید. باسکول به شما فرصتی بی‌نظیر برای دیده‌شدن می‌دهد. در باسکول بزرگترین تاجران، واردکنندگان انواع کالا، خریداران عمده و باقوه، کارخانه‌داران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ دور یکدیگر جمع شده‌اند. منتظر شما هستیم.

پیمایش به بالا