انتقال پول به سنگاپور

انتقال پول به سنگاپور

روش های انتقال پول از ایران به سنگاپور

سنگاپور کشور کوچکی است که به عنوان یکی از مجللترین و جذاب ترین مقاصد سفر در دنیا مطرح است. این کشور از لحاظ اقتصادی یکی از پر رونق ترین کشورهای جهان است و امروزه یکی از پرترددترین بندرهای دنیا به شمار می رود.اقتصاد سنگاپور که بیشتر متکی بر بخش خدمات و صنعت است، در سالهای پس از استقلال، رشد و شکوفایی روز افزونی پیدا کرده و به همین علت این کشور به یکی از ثروتمندترین مناطق دنیا مبدل گشته است به طوریکه در حال حاضر سنگاپور از لحاظ اقتصادی جزء ۱۰ کشور برتر دنیا و از مراکز مهم صادرات و واردات است. این مسئله اهمیت سیستم انتقال پول به سنگاپور را روشن می سازد.

واحد پول سنگاپور چیست؟: دلار سنگاپور

آداب و رسوم تجارت در سنگاپور

به دلیل اینکه تعداد قابل توجهی از شهروندان این کشور مسلمان هستند این مسئله بر آداب و رسوم کار و تجارت در این کشور تاثیر مستقیم گذاشته است؛ مثلا: در برخورد و احوال پرسی بخصوص بین دو جنس مخالف معمولا سر تکان دادن و لبخند کافی است و دست دادن بیشتر در بین مردان رایج است.

دانشجویان ایرانی در سنگاپور

شاید باورش سخت باشد اما بد نیست بدانید که سنگاپور علیرغم وسعت کم جغرافیایی از لحاظ رتبه علمی در لیست ۱۰۰ کشور برتر دنیا قرار دارد و تولید علمی این کشور از بسیاری از کشورهای شناخته شده ی اروپایی و آسیایی بیشتر است و حتی تعدادی از وزرای دولت سنگاپور صاحب رتبه های علمی برتر دنیا هستند. همچنین دانشگاههای معتبر و بین المللی سنگاپور امکانات و مزایای تحصیلی خوبی در اختیار دانشجویان خارجی قرار میدهند،بنابراین به دلایل ذکر شده شمار دانشجویان ایرانی مشتاق به ادامه تحصیل در این کشور در سال های اخیر افزایش یافته است. و این دانشجویان برای بهره مندی از تامین مالی از سوی خانواده هایشان نیازمند روش های سریع انتقال پول از ایران به سنگاپور هستند.

روش های رایج انتقال پول و ارز به سنگاپور

انتقال پول از ایران به سنگاپور از طریق سیستم پی پال (Pay Pal)

پی پال از رایج ترین و محبوب ترین روش های انتقال پول و ارز در اینترنت است.

پی پال چیست و چگونه کار می کند

پی پال یک سیستم انتقال پول بین المللی است که از طریق آن می توانید در سطح جهانی پول انتقال دهید و به عنوان یک راهکار الکترونیکی جایگزین برای روش های سیستم بانکی سنتی، خدماتی از قبیل: حواله و چک را ارائه می کند.

نحوه افتتاح حساب پی پال

روشن است که پیش از هر کاری برای استفاده از خدمات وسیع این سرویس باید به فکر افتتاح حساب پی پال باشید. اما مسئله این است که با توجه به تحریم های مالی ای که شهروندان ایرانی را شامل می شود، امکان افتتاح حساب پی پال برای شهروندان ایرانی وجود ندارد و این مسئله از نظر تئوری بهره مندی از این خدمات را برای ایرانیان غیر ممکن ساخته است. اما دو راهکار برای رفع این مسئله وجود دارد

راه حل اول

خودتان یک حساب ایجاد کنید : اما به دلیل حساسیت و ریسک های مختلف ایجاد حساب پی پال در ایران، توصیه می شود برای جلوگیری از ضرر و زیان احتمالی از راه حل دوم استفاده کنید

راه حل دوم

استفاده از خدمات پی پال شرکت

در تارنمای شرکت ثبت نام و موجودی حساب کاربریتان را از طریق کارت بانکی یا واریز به حساب افزایش دهید، در مرحله بعد با استفاده از منوی پرداخت پی پال و جزئیات وب سایت مورد نظرخود را که قصد دارید در آن پرداخت پی پالی انجام دهید،درج کنید،سپس سفارش خود را ثبت کنید؛

انتقال پول از ایران به سنگاپور با روش ( Western Union )

سیستم وسترن یونیون چیست؟ این کمپانی از سال ۱۸۵۱ آغاز به کار کرده و سالهای متمادی است که خدمات انتقال فوری وجه را برای مردم دنیا ارائه میدهد. به طوریکه امکان ارسال سریع پول به بیش از ۲۰۰ کشور جهان توسط شرکت وسترن یونیون وجود دارد و سنگاپور یکی از این کشورهاست و انتقال پول از ایران به سنگاپور از طریق این روش امکان پذیر است.

طریقه ارسال حواله Western Union از ایران

برای انتقال پول از ایران به سنگاپور کافی است تا مشخصات فرد گیرنده ی وجه را طبق مندرجات پاسپورت به همراه مبلغی که در نظر دارید انتقال دهید، به ریال برای ما ارسال نمائید. پس از اینکه مبلغ مورد نظر و مشخصات فرد گیرنده دریافت شد، کد امنیتی ده رقمی فرستنده ی وجه به همراه اطلاعات MTCN code برای شما ارسال می شود. پس از طی این مراحل فرد گیرنده وجه می تواند با در دست داشتن گذرنامه یا پاسپورت به هر یک از نمایندگان شهر خود مراجعه کرده و با ارائه ی کد امنیتی و اطلاعات مربوط به وسترن یونیون خود به سادگی پول خود را دریافت نماید. ضمنا ارائه شماره ی پاسپورت در این سرویس باعث شده است که از مبادلات غیر قانونی به نسبت زیادی جلوگیری شود. استعلام شماره پاسپورت قبل از شروع تراکنش انجام می شود .

سوالات معمول

تفاوت ارسال پول از طریقwestern union با ارسال پول از طریق روش بانکی Wire Transfer چیست؟

هر کدام از این دو روش مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. به این صورت که ارسال پول از طریق western union در مقایسه با حالت بانکی سریعتر انجام می شود بدین معنی که پول ارسالی مشمول قوانین دست و پا گیر بانک های رابط نمی شود و بدون هیچ دردسری به دست مشتری و یا دوستان و خانواده ی شما می رسد. تنها ایرادی که این سرویس نسبت به سرویس ارسال بانکی دارد، گرانتر بودن آن است. به این ترتیب که برای ارسال هر ۱۰۰۰ دلار، مشتری باید حدود ۶۰ دلار بر مبلغ مورد نظر خود بیفزاید ولی در حالت ارسال بانکی این هزینه کمتر است. اما اگر برای ارسال پول عجله دارید و یا از عدم ارسال آن به دست گیرنده نگران هستید ما سیستم western union را به شما پیشنهاد می کنیم.

انتقال پول از ایران به سنگاپور از طریق حواله سوئیفت(SWIFT)

یک انجمن تعاونی غیر انتفاعی است که در سال ۱۹۷۳ میلادی توسط ۲۳۹ بانک از ۱۵ کشور اروپایی و آمریکای شمالی تاسیس شد و هدف از آن جایگزینی روشهای ارتباطی کاغذی و یا تلکس در سطح بین الملل با یک روش استاندارد شده ی جهانی بود. در حال حاضر بیش از ۹۷۰۰ (عنوان) بانک و موسسه ی مالی در ۲۰۹ کشور جهان در این انجمن عضویت دارند.

چه ارزهایی با استفاده از سیستم سوئیفت قابل انتقال است؟

با توجه به این نکته که سیستم انتقال پول سوئیفت یک سیستم معتبر بین المللی است، طیف وسیعی از ارزهای کشورهای مختلف جهان جهت صدور حواله ی بانکی توسط شرکت بازرگانی آوات پشتیبانی می شود؛ که این شامل انتقال پول از ایران به سنگاپور نیز می شود.

الزامات انتقال پول از ایران به سنگاپور از طریق حواله بانکی سوئیفت

در روش حواله بانکی سوئیفت، لازم است که انتقال دهنده ی وجه حتما اطلاعات کامل بانک، شماره حساب شخص گیرنده و مشخصات کامل او را در اختیار داشته باشد. حداقل میزان انتقال در حواله بانکی سوئیفت انتقال مبالغ کمتر از ۲۰۰۰ دلار امکان پذیر نیست.

حداکثر میزان انتقال در سیستم حواله بانکی سوئیفت

بدون سقف انتقال.

هزینه انتقال از طریق حواله بانکی سوئیفت

کارمزد ثابت حدود ۷۰ الی ۸۰ دلار برای هر میزان مبلغ انتقالی.

در آخر می توان گفت روش های ذکر شده در بالا جزء بهترین و سریعترین روش ها برای انتقال پول از ایران به سنگاپور هستند.

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

شما هم به جمع فروشندگان موفق باسکول بپیوندید!

با پیوستن به مجموعه بزرگ خریداران و فروشندگان عمده از سراسر کشور در باسکول با دنیایی جدید از فرصت‌های ویژه و خریداران بالقوه انواع کالا در صنایع مختلف روبرو می‌شوید. فرقی نمی‌کند شما کارخانه‌ تولیدی دارید یا محصولات تخصصی خود را در منزل تولید می‌کنید. باسکول به شما فرصتی بی‌نظیر برای دیده‌شدن می‌دهد. در باسکول بزرگترین تاجران، واردکنندگان انواع کالا، خریداران عمده و باقوه، کارخانه‌داران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ دور یکدیگر جمع شده‌اند. منتظر شما هستیم.

پیمایش به بالا