اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه

اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه

هدف از تشکیل اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه چیست؟

اتاق بازرگانی به عنوان یک شخصیت حقوقی شناخته می شود که تشکیل آن بر اساس ماده 2 قانون بوده است و هدف از تشکیل اتاق بازرگانی، هماهنگی میان بازرگانان و صاحبان صنایع و معادن می باشد. این تشکل با توجه به در‌خواست تجار و بازرگانان و پیشنهاد وزیر اقتصاد و با تصویب دولت ایجاد می شود. اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه نیز یکی از انواع این تشکل هاست که برای ارتباط بین تجار ایران و روسیه و برنامه ریزی بین این دوکشور ایجاد شده است. اتاق بازرگانی با برگزاری سمینارها و نمایشگاه‌ها ارتباط بین بازرگانان دو کشور را گسترش می دهد.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

زمانی که اتحاد جماهیر شوری دچار تغییر شد، اتاق بازرگانی ایران و شوروی به اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه تغییر نام داد. افراد تشکیل دهنده این تشکل از مسکو در سال 1985 دیدن کردند و تغییر و تحول هایی بین اعضا تا‌کنون ایجاد شده ولی اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه با تمام تحولاتی که تا سال های اخیر داشته است، برای ایجاد یک روابط بهترین تجار و بازرگانان دو کشور پایدار بوده است.

تاریخچه ای از اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه  

زمانی که اتحاد جماهیر شوری دچار تغییر شد، اتاق بازرگانی ایران شوروی به اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه تغییر نام داد. افراد تشکیل دهنده اتاق بازرگانی ایران و روسیه از مسکو در سال 1985 دیدن کردند و تغییر و تحول هایی بین اعضا تا‌کنون ایجاد شده ولی اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه با تمام تحولاتی که تا سال های اخیر داشته است، برای ایجاد یک روابط بهترین تجار و بازرگانان دو کشور پایدار بوده است. در سال 1393 آخرین انتخابات اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه انجام شده است و اعضای ایرانی و روسی برای این تشکل انتخاب شدند.

اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه

اهداف اصلی اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه

یکی از اهداف اصلی این تشکل ایجاد یک ارتباط موثر و قوی با مراکز اقتصادی روسیه می‌‌باشد و تمام افراد تشکیل دهنده این اتاق با بازارهای بزرگ روسیه در ارتباط هستند در ایران و در روسیه تغییرات بسیار بزرگی در دولت ها ایجاد شده است ولی با وجود همه تغییرات این تشکل به فعالیت خود ادامه داده است. اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه با صنعت فدراسیون روسیه و بنیاد توسعه همکاری تفاهم نامه امضا نموده اند. بین ایران و روسیه مبادلات تجاری بسیاری انجام می‌‌شود و تفاهم نامه های زیادی بین این دو کشور ایجاد شده است و با استفاده از توانایی های خود  می توانند در منطقه  تاثیرات مثبتی را بگذارند.

ایران در زمینه تولیدات بسیار پیشتاز است و می تواند با کمک این تشکل بازار کشورهای منطقه را به دست بگیرد. یکی از حوزه های که ایران توانسته جایگاه خوبی را بدست بیاورد مواد غذایی است همانند صادرات خرما به روسیه که علاوه بر خود مواد غذایی دارای بسته بندی های فوق العاده ای نیز می باشد که  می تواند برای بازارهای بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشد. اتاق مشترک ایران و روسیه  می تواند تاثیر بسزایی در فروش کالاهای ایرانی در بازار مصرف روسیه داشته باشد.

صادرات به امارات
صادرات به روسیه
صادرات خشکبار به اروپا
صادرات خرما به امارات

برای عضویت در اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه  چه مدارکی لازم است؟

از اصلی ترین مدارکی که برای عضویت در این تشکل لازم است، می توان به کپی شناسنامه  و کپی گذرنامه متقاضی اشاره نمود و از دیگر مدارک می توان به دو قطعه عکس سه در چهار رنگی متقاضی حقیقی اشاره نمود. اگر شخصیت حقوقی مد نظر باشد به کپی روزنامه رسمی مربوط به آگهی تاسیس نیاز می باشد و هر گونه تغییری در شرکت نیز باید به صورت آگهی ثبت شود و در مدارک آورده شود. اگر واحد تولیدی درخواست عضویت بدهد باید کپی پروانه تولیدی را در مدارک قرار دهد. فیش واریزی برای کسانیکه برای اولین بار عضو شده اند نیز الزامی می باشد.

مبلغی به عنوان حق مبلغ سالانه واریز می‌شود، واریز در وجه اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه می باشد. کپی کارت عضویت بازرگانی و یا کپی کارت عضویت در صنایع و معادن ایران از مدارکی است که باید برای عضویت در اختیار اتاق بازرگانی قرار بگیرد.

اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه  چه خدماتی را به اعضا ارائه می دهد؟

با کمک این تشکل روابط بازرگانی بین این دو کشور افزایش پیدا می کندو در مورد فعالیت های تجاری می توان به اطلاعات جامعی دست یافت. در کنار عضویت در این اتاق می توان هیات های تجاری را به روسیه اعزام کرد. اتاق بازرگانی توانایی برگزاری سمینارها و همایشها را دارد و با کمک آن می‌‌توان همکاری های اقتصادی و تجاری را افزایش داد. در صورت وجود مشکلاتی در قرار دادهای تجاری بین دو کشور اتاق بازرگانی وارد عمل می شود و این معضلات را رفع می نماید. اتاق بازرگانی اعضا را برای آشنایی با هیات های روسی دعوت می‌کند و موانعی که شاید برای صدور گذرنامه وجود داشته باشد، رفع می‌کند. تسهیل در ارتباط با مراکز  صنعتی و دولتی برای روابط تجاری و تهیه خبرنامه هایی که حاوی جدید ترین اطلاعات در رابطه با قوانین و مقررات فدراسیون روسیه می باشد.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

 

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

رایگان ثبت نام کنید و عضو شبکه ی بزرگ خریداران و فروشندگان محصولات کشاورزی ایران شوید

عضویت رایگان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا